ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فولد
تکنولوژی

سامسونگ کلیه پیش سفارش ها برای خرید گلکسی فولد را لغو کرد

روز گذشته در خبرها خواندید که سامسونگ سرانجام مشکل گلکسی فولد را حل کرده و این محصول از امروز وارد بازار کره جنوبی می شود با این حال اما تمامی افرادی که اوایل امسال اقدام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۱

روز گذشته در خبرها خواندید که سامسونگ سرانجام مشکل گلکسی فولد را حل کرده و این محصول از امروز وارد بازار کره جنوبی می شود با این حال اما تمامی افرادی که اوایل امسال اقدام به پیش سفارش این گوشی کرده بودند احتمالا شانسی برای دریافت آن نخواهند داشت چراکه سامسونگ با ارسال ایمیل هایی برای مشتریانش از لغو کلیه پیش سفارش ها خبر داده و اعلام کرده که مشغول بازنگری تجربه مشتریان از خرید این گوشی است.

طبق گفته یکی از سخنگویان سامسونگ این شرکت کلیه پیش سفارش های موجود برای گلکسی فولد را که به صورت انلاین ثبت شده بودند لغو کرده است که این اقدام با در نظر داشتن نزدیک بودن زمان عرضه گلکسی فولد به بازارهای جهانی کمی عجیب به نظر می رسد. با این حال سامسونگ برای جبران این مساله یک کارت اعتباری ۲۵۰ دلاری خرید از فروشگاه خود را به کلیه این مشتریان هدیه داده است.

براساس آنچه در ایمیل سامسونگ آمده است لغو پیش سفارشها با هدف حصول اطمینان از ارائه بهترین تجربه ممکن به مشتریان برای استفاده از این تکنولوژی انقلابی صورت گرفته و گفته شده که سامسونگ مشغول بررسی کل این فرایند است که از خرید گرفته تا جعبه گشایی و دریافت خدمات را شامل می شود.

یکی از سخنگویان سامسونگ نیز در صحبت هایش صحت سرویس گلکسی فولد پریمیر را تایید کرد که گفته میشود برای خریداران گلکسی فولد در نظر گرفته شده و احتمالا بخشی از فرایند جدید خرید این گوشی تاشو است.

به این ترتیب دریافت پیش سفارش برای خرید این گوشی موکول به زمانی نامعلوم می شود و علاقمندان فعلا می توانند در صف رزرو قرار بگیرند. گلکسی فولد سامسونگ قرار است از امروز به بازار کره جنوبی و سپس به بازارهای فرانسه، آلمان، سنگاپور، انگلستان و در نهایت آمریکا عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی