ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3S با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس معرفی شد

با اینکه فقط چهار ماه از معرفی گوشی گیمینگ رد مجیک 3 می گذرد، شرکت ZTE مدل جدیدتر آن به نام نوبیا رد مجیک 3S را رونمایی کرد. این گوشی از سخت افزار قوی تر، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

با اینکه فقط چهار ماه از معرفی گوشی گیمینگ رد مجیک 3 می گذرد، شرکت ZTE مدل جدیدتر آن به نام نوبیا رد مجیک 3S را رونمایی کرد. این گوشی از سخت افزار قوی تر، حافظه داخلی سریع تر و سیستم خنک سازی بهینه تر بهره می برد.

نوبیا رد مجیک 3S

نوبیا رد مجیک 3S از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد و فقط ورودی های هوا در آن به شکل حرف Y درآمده اند. این گوشی از نمایشگر 6.65 اینچی امولد با رزولوشن +FHD، نسبت تصویر 19.5:9 و نرخ رفرش 90 هرتزی بهره می برد. اسپیکر استریو و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در نمای روبرو به چشم می خورند.

نوبیا رد مجیک 3S

پشت دستگاه شاهد تعبیه دوربین 48 مگاپیکسلی با سنسور IMX586 سونی و ضریب اف 1.7 هستیم. فلاش LED هم بالای دوربین قرار گرفته است و حسگر اثر انگشت هم به شکل شش ضلعی خودنمایی می کند. این گوشی توانایی ضبط ویدیویی با رزولوشن 8K و نرخ 15 فریم بر ثانیه را دارد.

نوبیا رد مجیک 3S

طبق ادعای سازنده، تهویه هوا در پشت گوشی نوبیا رد مجیک 3S نسبت به نسل بهینه تر شده و ترکیب سیستم خنک سازی مایع و فن داخلی، تجربه گیمینگ کم نظیری را در اختیار شما می گذارد. این فناوری می تواند دمای پردازنده اصلی را تا 18 درجه پایین بیاورد. لبه های گوشی هم دکمه های لمسی قابل تنظیم قرار گرفته اند.

نوبیا رد مجیک 3S

بزرگ ترین تغییر سخت افزاری نوبیا رد مجیک 3S نسبت به مدل قبلی را می توان استفاده از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس دانست که با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 همراهی می شود. ظرفیت باتری تغییری نکرده و شاهد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 27 واتی هستیم. این گوشی با اندروید پای و رابط کاربری رد مجیک OS 2.1 به دست کاربران می رسد.

نوبیا رد مجیک 3S

پیش فروش نوبیا رد مجیک 3S در چین آغاز شده و شرکت ZTE قیمت 420 دلاری را برای مدل پایه در نظر گرفته است. مدل بالاتر با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 530 دلار به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی