ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

دلالی در کمین سوپر اسپرت آمریکایی؛ نحوه فروش شورولت کوروت جدید حاشیه ساز شد

با معرفی نسل جدید شورولت کوروت با آرایش متفاوت قوای محرکه توجه های بسیار زیادی به سمت این سوپرخودرو ارزان قیمت آمریکایی جذب شده است. از همین حالا انتظار می رود تا نمایندگی هایی که ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

با معرفی نسل جدید شورولت کوروت با آرایش متفاوت قوای محرکه توجه های بسیار زیادی به سمت این سوپرخودرو ارزان قیمت آمریکایی جذب شده است.

از همین حالا انتظار می رود تا نمایندگی هایی که دستشان به اولین سری نسل هشتم کوروت می رسد آن را با قیمت بسیار بالایی به فروش برسانند. به همین دلیل هواداران واقعی کوروت به دنبال این هستند تا از این مسئله جلوگیری کنند. در حال حاضر پیش بینی می شود که سری اولیه کوروت بیش از 30 هزار دلار حاشیه سود برای نمایندگی های کوروت به همراه داشته باشد.

نسل هشتم کوروت قیمت پایه ای برابر با 59.995 دلار دارد که به سرعت با انتخاب آپشن های اصلی و مالیات به بالای 65 هزار دلار می رسد.

758b1147-2020-corvette-c8-stingray-58

در این میان اینترنت نقش اساسی ای را ایفا می کند. فروم هواداران جهانی کوروت از همین حالا با هدایت مشتریان به سمت نمایندگی های منصف قصد دارد تا از فروش کوروت هایی که به دست دلالان می رسد جلوگیری کند.

دلالان کوروت های نسل هشتم را با قیمت بسیار بالا به خریداران ارائه داده و فروم هواداران جهانی کوروت قصد دارد با شناسایی و معرفی نمایندگی ها و دلالانی که در راستای گران فروشی قدم بر می دارند، متقاضیان خرید این خودرو را به سمت انجام یک معامله عادلانه و منصفانه هدایت کند.

در این حرکت قیمت نهایی کوروت C8 به طور کامل مشخص شده و به فروشندگان اجازه داده می شود تا قیمت تضمین شده خود را در اختیار خریداران بالقوه بگذارند و از وسوسه نمایندگی ها برای سوددهی زیاد جلوگیری کنند.

شورولت کوروت

به نظر می رسد هواداران نسل جدید سوپرخودرو آمریکایی کوروت C8 قصد اتحاد گسترده و مقابله با دلالان را دارند و در صورت موفقیت این حرکت می تواند الگویی مناسبی برای سایر خودرو ها و برند های محبوب باشد.

نسل جدید کوروت برای اولین بار در طول عمر بیش از 60 سال خود به صورت موتور وسط عرضه خواهد شد و از طراحی متفاوتی نسبت به پیشینیان خود برخوردار است.

4e4b49f1-2020-corvette-c8-stingray-61

موتور 6162 سی سی V-8 این خودرو توانایی تولید حداکثر قدرت 495 اسب بخار و 637 نیوتن متر گشتاور را دارد. جعبه دنده 8 سرعته دو کلاچه آن نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ های عقب را به عهده دارد.

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری از نسل جدید شورولت کوروت دریافت کنید و همچنین در اینجا دلیل قیمت پایین تر این سوپرخودرو آمریکایی به نسبت رقبای خود را متوجه خواهید شد. کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی