ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی فری باد 3 با چیپ صدای اختصاصی و قابلیت حذف نویز رونمایی شد

ایرپاد و گلکسی باد اپل و سامسونگ نزد کاربران محبوبیت بالایی دارند. شرکتی که هنوز نتوانسته همانند دو رقیب ذکر شده دل هواداران را با ایرباد به دست بیاورد، هواوی است. «فری‌ باد 3» (FreeBuds ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۵

ایرپاد و گلکسی باد اپل و سامسونگ نزد کاربران محبوبیت بالایی دارند. شرکتی که هنوز نتوانسته همانند دو رقیب ذکر شده دل هواداران را با ایرباد به دست بیاورد، هواوی است. «فری‌ باد 3» (FreeBuds 3) ایرباد جدید هواوی پتانسیل خاتمه دادن به این روند را دارد.

طراحی بهتر، چیپ صدای اختصاصی و قابلیت حذف نویز

هواوی فری باد 3 آخرین ایرفون بیسیم ساخت هواوی است و جانشین فری باد 2 پرو می شود که سال پیش به بازار آمد. شکل ظاهری آن شباهت زیادی به ایرپاد اپل داشته و کمی هم شبیه به هدفون سیم دار گوشی هواوی پی 30 پرو (بررسی دیجیاتو) است.

هواوی می گوید در فری باد 3 از آخرین فناوری ها برای بهبود تجربه شنیداری استفاده است. به همین منظور از چیپ صدای اختصاصی Kirin A1 در این گجت استفاده شده که علاوه بر پشتیبانی از بلوتوث 5.1، پنجاه درصد انرژی کمتری مصرف کرده و نزدیک به 5 درصد از چیپ H1 ایرپاد کوچکتر است.

حفره های گوشی ها طوری طراحی شده اند تا شنیدن صداها دقیق صورت گیرد. قابلیت حذف نویز را نیز می توان در هر لحظه فعال یا غیر فعال کرد. سیستم هوشمند کنترل نویز، صدای خروجی هر گوشی را تنظیم کرده و سنسور Bone نیز هنگام حرف زدن کاربر هنگام حرکت نویزهای محیطی را فیلتر می کند. مجموعه اینها سبب شده تا صدای کاربر حتی هنگام حرکت با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت نیز شفاف باشد.

هواوی فری باد 3 از درایورهای دینامیک 14 میلیمتری با حساسیت بالا و تیوب اختصاصی بیس تشکیل شده است. چیپ Kirin A1 کاهش تاخیر حدوداً 30 درصدی را به ارمغان آورده و سبب شده تا جدیدترین ایرباد هواوی کمترین تاخیر را در مقایسه با رقبا داشته باشد. به عنوان مقایسه فری باد 3 تاخیر 190 میلی ثانیه ای و نسل دوم ایرپاد تاخیر 220 میلی ثانیه ای و گلکسی باد سامسونگ تاخیری برابر با 564 میلی ثانیه دارد.

طراحی جدید قاب، دوام باتری بالا و شارژ سریع تر

نسل اول فری باد قابی بالشت مانند داشت که در فری باد 2 پرو به قاب مربعی تغییر شکل داد. حالا هوای در فری باد 3 طرح دایره ای را برگزیده که از فناوری سوپر شارژ هم پشتیبانی می کند. سازنده چینی مدعی شده فری باد 3 به واسطه این تکنولوژی با سیم 100 درصد و با شارژر بیسیم 50 درصد سریع تر از جدیدترین نسل ایرپاد شارژ می شود. با یکبار شارژ می توان تا 4 ساعت و در صورت شارژ با قاب 20 ساعت از این گجت پوشیدنی استفاده کرد.

هواوی فری باد 3 در رنگ های سفید و مشکی اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. هنوز از قیمت و تاریخ عرضه دقیق این محصول اخباری منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MK
    MK | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸

    اصلا هم که کپی یعنی چیز الهام نگرفته ?

مطالب پیشنهادی