ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی سونی از هدفون بیسیم WI-1000X M2 با قابلیت حذف نویز به قیمت 370 دلار

سونی در نمایشگاه ایفا 2019 از جدیدترین هدفون بیسیم دور گردنی خود به نام WI-1000X M2 رونمایی کرد. این محصول از قابلیت حذف نویز برخوردار بوده و کیفیت صدای آن خوب گزارش شده، ولی با ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سونی در نمایشگاه ایفا 2019 از جدیدترین هدفون بیسیم دور گردنی خود به نام WI-1000X M2 رونمایی کرد. این محصول از قابلیت حذف نویز برخوردار بوده و کیفیت صدای آن خوب گزارش شده، ولی با قیمت 370 دلاری کار دشواری برای مبارزه با هدفون های بیسیم دیگر خواهد داشت.

هدفون مذکور از یک درایور 9 میلیمتری اصلی در کنار یک درایور میله ای ثانویه بهره می برد. به لطف جک 3.5 میلیمتری تعبیه شده در آن، می توان این گجت را از یک هدفون بیسیم به هدفون سیم دار تبدیل کرد. درگاه USB-C نیز برای شارژ کردن آن استفاده می شود.

نکته جالب توجه در مورد هدفون WI-1000X M2 بهره بردن از فناوری حذف نویز هدفون باکیفیت سونی یعنی WH-1000X M3 است که به انتخاب سایت ورج، در حال حاضر یکی از بهترین هدفون های بیسیم بازار نام گرفته.

کیفیت صدا و بیس در هدفون WI-1000X M2 راضی کننده گزارش شده و ویژگی حذف نویز به خوبی اصوات مزاحم را در محیط های پر سر و صدا کاهش می دهد. می توان به کمک اپلیکیشن اختصاصی سونی میزان حذف نویز را تنظیم کرده و با یک بار شارژ کردن تا 10 ساعت به موزیک گوش داد. در جعبه آن نیز گوشی ها در سایزهای مختلف قرار داده شده اند.

هدفون WI-1000X M2 به قیمت 370 دلار از ژانویه (دی ماه) سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

با اینکه هدفون های بیسیم دور گردنی رفته رفته از رده خارج می شوند، اقدام سونی در ساخت هدفون WI-1000X M2 ستودنی است. اما باید دید با توجه به وجود هدفون روگوشی باکیفیت WH-1000X M3 و هدفون واقعاً بیسیم WF-1000X M3، این محصول می تواند نظر خریداران را به خود جلب کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی