با فرا رسیدن پاییز گروه فاسیل نیز در صدد به روز رسانی ساعت های هوشمند خود در تمامی برندهای تحت تملکش برآمده است. این شرکت که پیشتر از سه ساعت با برند مایکل کورس رونمایی و نخستین اسمارت واچ برند پوما را در IFA 2019 معرفی کرد، حالا دو ساعت هوشمند تازه به نام های Diesel On Axial و امپوریو آرمانی اسمارت واچ ۳ را معرفی کرده است.

همه ساعت های هوشمند گروه فاسیل به چیپست اسنپدراگون ویر ۳۱۰۰ مجهز شده اند که نوید مرتفع ساختن یکی از بزرگ ترین ناامیدی های این صنعت را داده و آن عمر باتری است. فاسیل همچنین تکنولوژی اختصاصی خود را برای بهینه سازی مصرف باتری در این ساعت ها به کار برده که شامل چهار مد مختلف از جمله Extended Battery Mode است؛ این مد با کاهش قابلیت های ساعت به امکاناتی نظیر پایشگر ضربان قلب، نمایش زمان و اعلان ها بیشترین بهره را از شارژ باقیمانده می برد.

امپوریو آرمانی
امپوریو آرمانی

 

هر دو ساعت امپوریو آرمانی و دیزل اسپیکرهای جدیدی دارند که امکان دریافت تماس های صوتی بدون نیاز به گوشی را میسر می کند. پشتیبانی از دستیار دیجیتالی گوگل و همچنین دنبال کننده GPS از دیگر امکانات این دو پوشیدنی است ضمن آنکه ساعت دیزل چند سنسور منحصربفرد هم دارد. گجت ارائه شده توسط امپریو آرمانی برای استفاده در حین شنا طراحی شده و با خیال راحت میتوانید آن را به داخل آب ببرید. این ساعت همچنین دارای یک اپ ضربان سنج است که درک مناسبی را از سلامت قلبی تان برای شما فراهم میکند.

دیزل
دیزل

هر کدام از این دستگاه ها نیز به لحاظ زیبایی معرفی برند خود است. برای مثال مدل امپوریو آرمانی ظاهر اسپرت تر و سبک تری دارد و لوگوی عقاب همیشگی آن را میتوان روی واچ فیس هایش مشاهده کرد. در عین حال ساعت دیزل ظاهری صنعتی تر دارد و این ظاهر به لطف بدنه ساخته شده از فولاد ضد زنگ، پرچ های فلزی و بسیاری خصوصیات دیگر در آن ایجاد شده است. درست مانند دیگر ساعت های هوشمند عرضه شده توسط فاسیل این دو گجت نیز واچ فیس های سفارشی خود را دارند که مطابق با استایل خود میتوانید آنها را تغییر دهید.

اسمارت واچ ۳ و On Axial از مهرماه وارد بازار می شوند و قیمت پایه تعیین شده برای مدل دیزل برابر با ۳۵۰ دلار است. قیمت محصول امپوریو آرمانی هنوز مشخص نشده اما انتظار می رود که در بازه قیمتی مشابه با محصول دیزل باشد.