ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایربادهای بیسیم جبرا الیت 75t با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شدند

جبرا الیت 65t اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی شد و در کمترین زمان به یکی از محبوب ترین هدفون های بیسیم (مشابه به ایرپادهای اپل) بدل گردید. حالا همزمان با برگزاری IFA 2019 شرکت سازنده از جبرا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

جبرا الیت 65t اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی شد و در کمترین زمان به یکی از محبوب ترین هدفون های بیسیم (مشابه به ایرپادهای اپل) بدل گردید. حالا همزمان با برگزاری IFA 2019 شرکت سازنده از جبرا الیت 75t رونمایی کرده؛ آپگریدی انقلابی برای نسل قبل، همراه با مجموعه ای از امکانات جدید. این هدفون ها اکنون ۲۰ درصد نسبت به نسل قبل کوچک تر شده اند و در کنار عمر باتری بیشتر قابلیت شارژ از طریق USB-C را دارند.

اما دریافت همه این به روز رسانی ها و امکانات هزینه بر است و الیت 75t با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد که حدودا ۳۰ دلار نسبت به نسخه الیت 65t و ۵۵ دلار نسبت به ایرپادهای اپل گرانتر است.

شرکت سازنده اعلام کرده که درایورهای این هدفون ها تغییری نکرده اند و در نتیجه میتوان انتظار کیفیت صدایی مشابه نسل قبل را از آنها داشت. با این حال اما به لحاظ طراحی شاهد تغییراتی در این مدل هستیم از جمله آنکه بدنه و قاب هدفون ها کوچک تر شده که این مساله باعث سهولت استفاده از آنها میگردد. طبق اعلام جبرا ابعاد کلی ایربادهای جدید ۲۰ درصد نسبت به نسخه 65t کوچک تر شده و عمر باتری آن نیز برای هر بار شارژ برابر با ۷.۵ ساعت اعلام شده که ۵۰ درصد نسبت به عمر باتری ۵ ساعتی مدل 65t بیشتر شده است.

جبرا الیت 75t

قاب همراه این ایربادها نیز قابلیت شارژ از طریق پورت USB-C را برای آنها فراهم میکند که نسبت به پورت مایکرو یو اس بی مدل 65t به روز رسانی بسیار خوبی محسوب می شود. البته شرکت سازنده اعلام کرده که در آینده نزدیک یک قاب شارژ بیسیم را برای این محصول ارائه میکند.

باقی امکانات 75t اما مانند مدل قبلی اش است؛ برای مثال ۴ میکروفن برای کاهش نویز و بهبود کیفیت تماس های صوتی در آن کار گذاشته شده است. این ایرباد ها از تکنولوژی ارتباطی بلوتوث ۵ پشتیبانی می کنند و با دستیارهای دیجیتالی مختلف نظیر الکسا، گوگل اسیستنت و سیری نیز کار میکنند. جبرا استاندارد IP55 را برای هدفون های جدیدش دریافت کرده که آنها را دربرابر گرد و غبار و آب مقاوم میکند.

ایربادهای جبرا 75t در سه رنگ مشکی، سیلور و بژ با قیمت ۲۰۰ دلار از اواسط مهرماه وارد بازار می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی