ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای اولین بار مراسم معرفی آیفون را از یوتیوب پخش می کند

اپل مطابق چند سال اخیر، راه‌های استریم مراسم‌های خود را افزایش داده و اینبار کاربران می‌توانند از طریق پلتفرم یوتیوب، مراسم معرفی آیفون های جدید را مشاهده کنند. تا همین چند سال پیش، تنها کاربران ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵

اپل مطابق چند سال اخیر، راه‌های استریم مراسم‌های خود را افزایش داده و اینبار کاربران می‌توانند از طریق پلتفرم یوتیوب، مراسم معرفی آیفون های جدید را مشاهده کنند.

تا همین چند سال پیش، تنها کاربران سیستم‌عامل‌های اختصاصی اپل می‌توانستند استریم‌های رونمایی محصولات جدید را مشاهده کنند. اپل با محدود کردن دسترسی استریم‌های خود با مرورگر سافاری، دارندگان سیستم‌عامل‌های ویندوز و اندروید را از دیدن این استریم‌ها محروم کرده بود. اما از سال ۲۰۱۵، کاربران ویندوزی به لطف مرورگر مایکروسافت اج می‌توانند استریم‌ها را نیز مشاهده کنند. همچنین سال گذشته در مراسم سالیانه توسعه دهندگان اپل، کاربران از طریق مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس نیز به مشاهده این مراسم پرداختند.

امسال نیز اپل با قرار دادن یوتیوب در لیست پلتفرم‌ها، این بستر بارگذاری ویدیو را تبدیل به دومین شبکه اجتماعی در کنار توییتر با قابلیت پخش استریم‌های اپل کرده است. البته انتظار می‌رود که افراد بیشتری قادر به تماشای این مراسم معارفه باشند، زیرا یوتیوب پر بازدیدترین سایت به اشتراک گذاری ویدیو در جهان به شمار می‌رود و بیشترین کاربر روزانه را در اختیار دارد.

معرفی آیفون 11

با این حال انتظار می‌رود امسال اپل از آیفون‌های ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس رونمایی کند که جایگزین آیفون‌های فعلی اپل خواهند شد. گفته می‌شود که این آیفون‌ها دارای دوربین ۳ گانه به همراه چیپست A13 جدید باشند. همچنین با توجه به اطلاعات لو رفته، می‌توان گفت که تکنولوژی FACE ID اپل توانایی تشخیص چهره در زوایای مختلف را داشته باشد.

علاوه بر آیفون جدید، احتمال معرفی اپل واچ تیتانیومی و سرامیکی نیز وجود دارد. البته این که اپل واچ جدید در قالب نسخه پنجم یا اپل واچ سری ۵ به بازار عرضه می‌شود یا صرفا تغییری جزئی در سری ۴ است، اطلاعات موثقی در دسترس نیست. همچنین بعید است در این مراسم اپل از مک‌بوک ۱۶ اینچی با صفحه کلید جدید نیز رونمایی کند.

اپل واچ سری ۵

تا مراسم معرفی آیفون ۱۱ فقط سه روز باقی‌مانده و به نظر نمی رسد تغییرات اساسی در برنامه رونمایی محصولات رخ دهد، مگر آن که اپل با رنگی کردن فروشگاه معروف خود در نیویورک و همچنین دعوت نامه این مراسم، اطلاعاتی را مخفی کرده باشد که ما قادر به کشف آن نبوده‌ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی