ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حافظه SSD وان تاچ
تکنولوژی

رونمایی سیگیت از SSDهای اکسترنال جدید با پوشش پارچه‌ای

درایو سیگیت «وان تاچ» سرعت و حجم چندانی ندارد اما برای جلب نظر کاربران به پوششی جذاب مزین شده است. کمپانی سیگیت از حافظه SSD اکسترنال جدیدی با عنوان «وان تاچ» رونمایی کرده که با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

درایو سیگیت «وان تاچ» سرعت و حجم چندانی ندارد اما برای جلب نظر کاربران به پوششی جذاب مزین شده است.

کمپانی سیگیت از حافظه SSD اکسترنال جدیدی با عنوان «وان تاچ» رونمایی کرده که با روکش پارچه ای تزیین شده است. نسخه ویژه ای از این حافظه ها هم با الگویی شبیه به لباس های نظامی از راه خواهند رسید. شاید طرح جدید حافظه SSD وان تاچ چندان دلربا نباشد اما سیگیت تلاش کرده از طرح های مینیمالیستی و ساده که جز فناوری جنبه دیگری را به کاربر القا نمی کنند، تا حدودی فاصله بگیرد.

حافظه SSD وان تاچ

این درایو در دو نسخه ۵۰۰ و یک ترابایتی عرضه شده و با PC و مک (exFAT) سازگاری دارد. درایو همچنین شامل Toolkit پریمیوم سیگیت با نرم افزار بکاپ گیری پیوسته Sync Plus خواهد بود.

وان تاچ به لطف ابعاد کمتر از ۳ اینچ به راحتی قابل جابجایی است اما از نظر سرعت عملکردی معمولی دارد. سرعت خواندن و نوشتن ترتیبی این درایو ۴۰۰ مگابایت بر ثانیه عنوان شده و به جای درگاه USB-C به USB 3.0 مجهز شده؛ در نتیجه تنها برای پشتیبان گیری و انتقال فایل روزمره باید روی این درایو حساب کرد و برای حرفه ای ها گزینه ایده الی به نظر نمی رسد.

ظرفیت و قیمت درایوهای جدید سیگیت هم با این انتظارات مطابقت دارند. به گفته کمپانی سازنده حافظه SSD وان تاچ با ظرفیت های ۵۰۰ گیگابایت و ۱ ترابایت به ترتیب ۱۰۵ و ۲۰۰ دلار قیمت داشته و از ماه آینده راهی بازار خواهد شد. نسخه ویژه این درایو هم فقط با ظرفیت ۵۰۰ گیگ ارائه شده و ۱۱۰ دلار برای کاربر آب می خورد.

این شرکت سال قبل هم از داریوهای LaCie Mobile Drive، LaCie Mobile SSD، IronWolf 110 رونمایی کرد که شباهت هایی با وان تاچ دارند.

 

تماشا کنید: مهاجرت به SSD چقدر کارایی سیستم را افزایش می دهد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Digik
    Digik | ۱۷ شهریور ۱۳۹۸

    ما که پولشو نداریم بخریم

مطالب پیشنهادی