ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل ابزار جستجوی کارتی فیلم و سریال را معرفی کرد

گوگل ابزار جستجوی کارتی جدیدی معرفی کرده که می توان به کمک آن با سوایپ کردن به راست و چپ فیلم یا سریال دلخواه را به آسانی پیدا کرد. غول نرم افزاری می گوید این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

گوگل ابزار جستجوی کارتی جدیدی معرفی کرده که می توان به کمک آن با سوایپ کردن به راست و چپ فیلم یا سریال دلخواه را به آسانی پیدا کرد.

غول نرم افزاری می گوید این سیستم را برای راحتی کاربران توسعه داده تا آنها آسان تر فیلم یا سریال مورد علاقه خود را در سرویس هایی مثل نتفلیکس یا آمازون پرایم پیدا کنند.

در این قابلیت زمانی که کاربران در نوار جستجوی گوگل عباراتی در مورد فیلم ها یا سریال ها سرچ می کنند، دکمه ای برای آنها به نمایش در می آید که با فشردن آن به صفحه «فیلم های منتخب برای شما» یا «Top Picks for You» می روند.

در این صفحه کاربر می تواند با سوایپ کردن به چپ و راست در یک گالری چرخ و فلکی، فیلم و سریال مورد علاقه خود را بیاید. هر چه کاربر بیشتر سوایپ کند الگوریتم گوگل در پیشنهاد دادن محتوا بهتر عمل خواهد کرد. زمانی که کاربر محتوای دلخواه را انتخاب کرد، سرویس تماشای آنلاین محتوا به او نمایش داده می شود.

برای شخصی سازی هر چه بیشتر پیشنهادات نیز کاربران می توانند سرویسی که مشترک آن هستند را انتخاب کرده و نوع اشتراک تلویزیون خود (کابلی یا ماهواره ای) را انتخاب کنند.

گوگل می گوید از داده های جمع آوری شده از این طریق فقط برای بهبود پیشنهاد محتوا به کاربر استفاده کرده و از آنها برای تبلیغات استفاده نخواهد کرد.

سیستم جستجوی جدید فعلاً فقط برای کاربران آمریکایی فعال شده اما در صورت موفقیت برای کاربران بریتانیایی و سپس در چند ماه آینده برای سایر کاربران جهان نیز فعال خواهد شد.

گوگل در پستی جداگانه در وبلاگ خود لیست بیشترین سریال های تلویزیونی جستجو شده در پاییز 2019 در آمریکا را منتشر کرد:

  1. Saturday Night Live
  2. The Walking Dead
  3. Grey's Anatomy
  4. Riverdale
  5. The Voice
  6. Supernatural
  7. The Simpsons
  8. Big Brother
  9. Family Guy
  10. South Park
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی