ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

2019-G-CLASS-SUV-019
خودرو

ماشین بازی: بررسی ویژگی های مرسدس بنز G CLASS توسط یک کلکسیونر ایرانی [تماشا کنید]

به لطف یکی از ایرانیان علاقه مند به خودروی ساکن ایالات متحده، قصد داریم از این پس بررسی ویدیویی برخی از آخرین و جدیدترین خودروهای تولیدی توسط خودروسازان معتبر جهانی را در اختیار شما مخاطبین ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

به لطف یکی از ایرانیان علاقه مند به خودروی ساکن ایالات متحده، قصد داریم از این پس بررسی ویدیویی برخی از آخرین و جدیدترین خودروهای تولیدی توسط خودروسازان معتبر جهانی را در اختیار شما مخاطبین گرامی دیجیاتو بگذاریم. در اولین قسمت از این سری مطالب، علی بخردی به سراغ یکی از مطرح ترین و محبوب ترین شاسی بلندهای دنیا یعنی مرسدس بنز G کلاس رفته و به بررسی اجمالی این خودرو پرداخته است. اگر شما نیز جزو طرفداران این خودروی جان سخت هستید، دعوت می کنیم ویدیوی ضمیمه شده در انتهای مطلب را مشاهده فرمایید.

مرسدس بنز G550

پیش از تماشای ویدیو، بد نیست اشاره کنیم مدل بررسی شده حامل کد G550 بوده و مدل 2019 است. این مدل در دیگر بازارها با کد G500 شناخته شده و به نسل دوم که سال گذشته در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی شد، تعلق دارد.

مدل G550 بالاترین مدل غیر از سری های تیونینگ و AMG از مرسدس بنز جی کلاس است که به تازگی در نسل دوم معرفی شده است و علیرغم شباهت ظاهر فراوان نسبت به نسل قبلی، بهبود زیادی را تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی