ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد ۱۰.۲ اینچی
تکنولوژی

نسل جدید آیپد با نمایشگر 10.2 اینچی و قیمت مناسب معرفی شد

اپل در رویداد امشب خود از آیپد ۱۰.۲ اینچی رونمایی کرد که با قیمت مناسب در پی نقش آفرینی در بازارهای در حال توسعه است. کنفرانس های شهریور اپل معمولا صحنه درخشش آیفون ها و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۲:۰۸

اپل در رویداد امشب خود از آیپد ۱۰.۲ اینچی رونمایی کرد که با قیمت مناسب در پی نقش آفرینی در بازارهای در حال توسعه است.

کنفرانس های شهریور اپل معمولا صحنه درخشش آیفون ها و ساعت های هوشمند جدید است و محصولات دیگر شانس چندانی برای حضور در آن ندارند. هرچند انتظار می رفت اپل در ماه های آینده از آیپدهای جدید رونمایی کند اما کوپرتینویی ها همین امشب جدیدترین تبلت خود را هم پیش چشم علاقمندان قرار دادند.

سری تبلت‌های محبوب اپل میزبان عضو جدیدی است که بدنه آن صد در صد از آلومینیوم بازیافتی تولید شده و از چیپ ۱۶ نانومتری A10 Fusion بهره می برد. این پردازنده با برخورداری از ۴ هسته پردازشی ۲.۳۴ گیگاهرتزی کمی از A10X Fusion نسل دوم آیپد پرو قوی تر است اما برای یک تبلت میان رده بسیار مطلوب است. در بخش پردازشگر گرافیکی، A10 Fusion از GPU شش هسته ای PowerVR-7XT Plus بهره می گیرد که با فرکانس ۸۰۰ مگاهرتز کار می کند

آیپد ۱۰.۲ اینچی

پیکربندی حافظه هم شامل ۲ گیگابایت رم در کنار ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی می شود اما اسلات کارت حافظه در آن تعبیه نشده است.

از نظر تصویربرداری هم با دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱.۲ مگاپیکسلی مواجهیم که طبیعتا نمی توان روی کیفیت آن حساب باز کرد. گشودگی دیافراگم دوربین عقب f/2.4 عنوان شده و ظاهرا قابلیت فیلمبرداری 1080pبا نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را دارد. دوربین سلفی هم دارای لنزی با اپرچر  f/2.2 است و از ویژگیهای آن می توان به شناسایی چهره و فیلمبرداری 720p با نرخ ۳۰ فریم اشاره کرد.

در این محصول که نخستین عضو از نسل هفتم آیپد به شمار می رود،پورت USB-C خبری نیست و کماکان از درگاه لایتنینگ استفاده شده. این تبلت از اپل پنسل هم پشتیبانی می کند اما این سازگاری به نسخه اول قلم اپل محدود شده است. از دیگر ویژگی های آن باید به iPadOS، پشتیبانی از کیبورد کامل و Touch ID اشاره کرد.

آیپد ۱۰.۲ اینچی

قیمت آیپد ۱۰.۲ اینچی ۳۲۹ دلار اعلام شده اما با ۳۰ دلار تخفیف به دست دانشجویان می رسد. هدف از این قیمت گذاری یافتن بازارها و کاربران جدیدی است که تا کنون به خاطر قیمت بالا جذب خانواده آیپد نشده اند.

پیش فروش این محصول از همین امروز شروع شده و خریداران یک سال اشتراک رایگان اپل تی وی هم دریافت خواهند کرد. عرضه آیپد ۱۰.۲ اینچی از دهم آذر ماه شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی