ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی جدید پیکسل 4 ژست‌های حرکتی و عکسبرداری نجومی را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

در آخرین ویدیوی لو رفته از گوشی پیکسل 4 قابلیت های جدیدی از تلفن هوشمند گوگل به نمایش در می آیند. سایت اسپانیایی ProAndroid ویدیوی جدیدی از پیکسل 4 به دست آورده که با دیدن ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

در آخرین ویدیوی لو رفته از گوشی پیکسل 4 قابلیت های جدیدی از تلفن هوشمند گوگل به نمایش در می آیند.

سایت اسپانیایی ProAndroid ویدیوی جدیدی از پیکسل 4 به دست آورده که با دیدن آن به ژست های حرکتی، مد عکاسی نجومی (Astrophotography mode) و بهبود عملکرد دوربین در محیط های کم نور پی می بریم.

به نظر می رسد دستیار صوتی گوگل یعنی اسیستنت (Google Assistant) هم تغییراتی داشته و کاربران به کمک آن می توانند با فرامین صوتی کاملاً گوگل فوتوز را کنترل کنند. همچنین کاربری را می بینیم که با تکان های دست، یوتیوب موزیک را کنترل می کند. ویدیوی کوتاه را در ادامه ببینید:

سه روز پیش خبری منتشر شد که در آن به قابلیت Motion Mode پیکسل 4 اشاره شده بود. این ویژگی فیلمبرداری پرتره از صحنه های ورزشی و تصاویر متحرک را میسر می کند. همچنین صحبت از زوم 8 برابری شد که همانطور که در ویدیو مشاهده کردید برای عکسبرداری در آسمان شب با پس زمینه کهکشان راه شیری در نظر گرفته شده است.

شایعه شده گوشی پیکسل 4 در رنگ نارنجی روشن هم به بازار عرضه خواهد شد ولی در این ویدیو فقط رنگ سفید را می بینیم.

از تاریخ عرضه پیکسل 4 همچنان خبری نیست و گوگل هیچ تاریخی برای رویداد رونمایی از این گوشی تعیین نکرده است. اما به احتمال فراوان اوایل اکتبر اخبار بیشتری از تلفن هوشمند جدید گوگل منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی