ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کنفرانس اپل
تکنولوژی

برنامه ویژه دیجیاتو: پوشش زنده کنفرانس خبری معرفی آیفون های ۲۰۱۹

به رسم شهریورماه هر سال، اپل امشب میزبان رویدادی ویژه در مقر سفینه ای خود است. طبق شایعات و البته انتظارات، اپل در کنفرانس خبری امشب از سه آیفون جدید به نام های آیفون ۱۱ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۵

به رسم شهریورماه هر سال، اپل امشب میزبان رویدادی ویژه در مقر سفینه ای خود است. طبق شایعات و البته انتظارات، اپل در کنفرانس خبری امشب از سه آیفون جدید به نام های آیفون ۱۱ (به جای مدل XR)، آیفون ۱۱ پرو (به جای مدل XS) و ۱۱ پرو مکس (به جای XS Max) رونمایی خواهد کرد.

قبلا گفته شده بود آیفون های ۲۰۱۹ به قابلیت شارژ وایرلس دوسویه مجهز می شوند که شارژ لوازم جانبی اپل با استفاده از آیفون را میسر می کند و همزمان پشتیبانی از قلم اپل پن نیز برای آنها فراهم میگردد اما ساعاتی پیش مینگ چی کو،‌ تحلیلگر ارشد اپل هر دوی این احتمالات را رد کرد.

انتظار می رود که اپل از نسخه تیتانیومی جدیدی برای اپل واچ نیز رونمایی کند و همزمان تاریخ انتشار iOS 13، MacOS Catalina، WatchOS 6، tvOS 13، و iPadOS 13 را نیز به سمع و نظر حاضران برساند.

اگرچه خبرهای اخیر بیشتر حول آیفون های ۲۰۱۹ بوده و بخش عمده این مراسم به آنها اختصاص می یابد اما رونمایی از مک بوک های جدید و اپل تی وی هم چندان دور از ذهن نیست. دیجیاتو برنامه ویژه ای برای پوشش زنده این رویداد تدارک دیده و از شما دعوت میکند که راس ساعت ۲۱:۳۰ در همین صفحه به تماشای این برنامه بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Salar_Seyyedi
    Salar_Seyyedi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۸

    واقعه چرا!؟ ? ۱۱ پرو هم ۱۱۰۰ دلار. نوت ۱۰ پلاس هم ۱۰۰ دلار! ولی تو بازار این میاد ۲۵ میلیون.. نوت ۱۰ پلاس ۱۲ میلیون!

مطالب پیشنهادی