ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از سریع ترین شارژر بیسیم تلفن هوشمند رونمایی کرد

شیائومی از سریع ترین شارژر بیسیم تلفن همراه خود به نام Mi Charge Turbo با قدرت 30 وات رونمایی کرد. سازنده چینی می گوید شارژر مذکور باتری 4000 میلی آمپر ساعتی پرچمدار این سازنده یعنی می ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

شیائومی از سریع ترین شارژر بیسیم تلفن همراه خود به نام Mi Charge Turbo با قدرت 30 وات رونمایی کرد.

سازنده چینی می گوید شارژر مذکور باتری 4000 میلی آمپر ساعتی پرچمدار این سازنده یعنی می 9 پرو 5G را زیر نیم ساعت تا 50 درصد شارژ کرده و در مدت زمان 70 دقیقه آن را به طور کامل شارژ می کند.

در این شارژر یک سیم پیچ پنج لایه نانوکریستالی با بازده تبدیل انرژی 98 درصدی به کار رفته که منجر به فعالیت دستگاه در دمای بهینه می شود. همچنین این شارژر از فن هایی برخوردار است که گوشی را حین شارژ خنک می کنند.

شارژر بیسیم شیائومی

البته اعداد و ارقام ذکر شده روی کاغذ هستند و در دنیای واقعی عوامل مختلفی از جمله افت عملکرد به دلیل گرما (Throttling) می توانند زمان شارژ را بیشتر کنند. اما با این وجود تکنولوژی Mi Charge Turbo با سرعت بالایی گوشی را شارژ می کند.

به عنوان مقایسه گوشی می 9 از شارژ سریع بیسیم 20 واتی بهره مند بوده و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی آن در مدت نیم ساعت فقط 30 درصد شارژ می شود.

پرچمدار می 9 پرو 5G برای اولین بار از شارژر بیسیم 30 واتی بهره مند خواهد شد. البته هنوز معلوم نیست شارژر درون جعبه این گوشی قرار می گیرد یا اینکه باید همانند گوشی می 9 آن را جداگانه خرید. می 9 پرو از شارژ معکوس 10 واتی هم برخوردار است. هنوز از تاریخ عرضه آن اخباری منتشر نشده است.

شیائومی تلاش زیادی برای جلو راندن تکنولوژی شارژ سریع می کند. این شرکت فروردین ماه امسال فناوری شارژ 100 واتی خود را آزمایش کرد. فناوری شارژ بیسیم 40 واتی نیز توسط این شرکت در حال توسعه بوده و هم اکنون مراحل آزمایشی را پشت سر می گذارد.

احتمالاً پرچمداران این سازنده که اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه می شوند از فناوری شارژ بیسیم 40 واتی برخوردار خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی