ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ پاناسونیک تاف بوک 55 با قابلیت شخصی سازی بالا معرفی شد

لپ تاپ پاناسونیک تاف بوک 55 (Toughbook 55) با قابلیت شخصی سازی و دوام باتری بالا برای افراد همیشه در حرکت معرفی شد. این محصول از طراحی ماژولار بهره مند شده و کاربر می تواند ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

لپ تاپ پاناسونیک تاف بوک 55 (Toughbook 55) با قابلیت شخصی سازی و دوام باتری بالا برای افراد همیشه در حرکت معرفی شد. این محصول از طراحی ماژولار بهره مند شده و کاربر می تواند بسیاری از قطعات آن را به راحتی جایگزین کند.

تاف بوک 55 از نمایشگر 14 اینچی بهره برده و می توان پورت ها یا فضای ذخیره سازی را افزایش داد، حافظه رم را تعویض کرد، از کارت گرافیک اختصاصی استفاده کرد و یا حسگر اثر انگشت به آن افزود. کیبورد نیز قابل تعویض است. قطعات طوری طراحی شده اند تا عمل تعویض آنها سریع و آسان صورت گیرد.

عملیات تعویض قطعات در تاف بوک 55 را حین روشن بودن آن نیز می توان انجام داد. کاربر می تواند حین روشن بودن دستگاه باتری اضافه را به آن اضافه کرده و تا 40 ساعت از آن استفاده کند. این ویژگی برای کسانی که تا مدت ها به پریز برق دسترسی ندارند بسیار کاربردی خواهد بود.

پاناسونیک با وجود امکان شخصی سازی بالا توجه ویژه ای به سخت افزار تاف بوک 55 داشته و آن را به پردازنده های نسل هشتم نه چندان پیشرفته اینتل Core i5 و Core i7 و حداکثر حافظه رم 64 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 2 ترابایتی مجهز کرده است.

همچنین برای اولین بار در سری تاف بوک از میکروفون چهارتایی برای تشخیص بهتر صدا و همچنین درگاه های USB-C، HDMI 2.0 و بلوتوث 5.0 استفاده کرده است.

لپ تاپ تاف بوک 55 به قیمت 2099 دلار از هم اکنون قابل خریداری بوده ولی قیمت ماژول ها هنوز اعلام نشده است. این لپ تاپ با این قیمت و سخت افزار تقریباً قدیمی مناسب هر کاربری نیست. این محصول بیشتر برای مهندسین و کارگرانی ساخته شده که به دنبال محصولی جان سخت با عمر باتری زیاد می گردند.

مشخصات کامل تاف بوک 55 را در زیر می بینید:

مشخصات کامل تاف بوک 55

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۱۹ شهریور ۱۳۹۸

    1000 نیت؟!!

    • delta7
      delta7 | ۱۹ شهریور ۱۳۹۸

      کاربردش نظامیه بیشتر ?

مطالب پیشنهادی