ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افت قیمت ۱۵۰ دلاری آیفون XR و 8 و خداحافظی اپل با آیفون 7 و XS Max

همزمان با رونمایی از آیفون 11 برخی از آیفون های قدیمی از جمله آیفون XR تخفیف خوردند و برخی دیگر از سایت اپل حذف شدند. اپل اعلام می کند ارزان قیمت ترین آیفون سال پیش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

همزمان با رونمایی از آیفون 11 برخی از آیفون های قدیمی از جمله آیفون XR تخفیف خوردند و برخی دیگر از سایت اپل حذف شدند.

اپل اعلام می کند ارزان قیمت ترین آیفون سال پیش یعنی آیفون XR (بررسی دیجیاتو) که 750 دلار قیمت داشت را هم اکنون می توان به قیمت 600 دلار و آیفون 8 (بررسی دیجیاتو)، که دو سال پیش به بازار عرضه شد، به قیمت 450 دلار قابل خریداری هستند. هر کدام از این گوشی ها 150 دلار تخفیف خورده اند.

آیفون 8 پلاس هم همچنان در سایت اپل برای فروش موجود بوده و 550 دلار قیمت دارد. آیفون های حذف شده از وب سایت اپل، آیفون 7، آیفون XS و آیفون XS مکس سال گذشته هستند.

آیفون XR

اپل می خواهد با فروش آیفون های قدیمی به قیمت زیر 700 دلار، کاربرانی که تمایلی به خرید آیفون های جدید ندارند را تشویق به خرید مدل های قدیمی کرده و از رفتن آنها به سمت رقبای اندرویدی جلوگیری کند.

اپل طی مراسم سالانه خود در سالن آمفی تئاتر استیو جابز در کوپرتینوی کالیفرنیا از آیفون 11 به قیمت 700 دلار، آیفون 11 پرو به قیمت 1000 دلار و آیفون 11 پرو مکس به قیمت 1100 دلار رونمایی کرد. همچنین از اپل واچ سری 5 و نسل هفتم آیپد هم رونمایی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    شرکت معظم اپل سیاست های ایران خودرو رو در پیش گرفته. یادتون باشه پژو 206 اس دی که اومد تولید تیپ 5 و 6 رو متوقف کرد که ملت به زور اونو بخرن. شرکت پیشرو و خوبیه ها ولی خیلی عوضیه

مطالب پیشنهادی