ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ سری 5
تکنولوژی

نگاه نزدیک به اپل واچ سری 5 [تماشا کنید]

اپل در رویداد دیشب علاوه بر معرفی آیفون 11 از اپل واچ سری 5 نیز رونمایی کرد. در این نوشتار از نزدیک نگاهی به جدیدترین ساعت هوشمند اپل می اندازیم. یکی از مهم ترین ویژگی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

اپل در رویداد دیشب علاوه بر معرفی آیفون 11 از اپل واچ سری 5 نیز رونمایی کرد. در این نوشتار از نزدیک نگاهی به جدیدترین ساعت هوشمند اپل می اندازیم.

یکی از مهم ترین ویژگی های اپل واچ سری 5 نمایشگر همیشه روشن آن است که باخبر شدن از زمان را بیش از پیش راحت کرده است. به لطف استفاده از نمایشگر دما پایین پلی سیلیکون و اکسید، مصرف انرژی کمتر شده و شارژدهی 18 ساعتی باتری را به ارمغان آورده است. واچ فیس ها و برنامه های ورزشی نیز در مدل جدید به روز رسانی شده اند.

به دلیل برخورداری اپل واچ سری 5 از قطب نمای داخلی می توان بدون نیاز به آیفون از Apple Maps با دقت بالا استفاده کرد. این قطب نما علاوه بر مسیریابی، موقعیت کاربر را در مواقع اضطراری به نیروهای امدادی گزارش می کند.

اپل واچ سری 5 علاوه بر مدل آلومینیومی، در دو مدل تیتانیومی و سرامیکی نیز به بازار عرضه خواهد شد و قرار است مدل استیل آن نیز تولید شود. جدیدترین ساعت هوشمند اپل از هم اکنون قابل پیش خرید بوده و در تاریخ 29 شهریور با برچسب قیمت 399 دلار برای مدل GPS و 499 دلار برای مدل سلولار به بازار عرضه خواهد شد.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به اپل واچ سری 5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی