ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس [تماشا کنید]

همانطور که می دانید اپل دیشب از آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس رونمایی کرد. سایت های خارجی به بررسی اجمالی این محصولات پرداخته اند. ما نیز در این مطلب از ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

همانطور که می دانید اپل دیشب از آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس رونمایی کرد. سایت های خارجی به بررسی اجمالی این محصولات پرداخته اند. ما نیز در این مطلب از نزدیک نگاهی به آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس می اندازیم.

آیفون 11 پرو و مدل مکس به ترتیب به نمایشگر 5.8 و 6.5 اینچی مجهز شده و از چیپست A13 بایونیک با معماری 7 نانومتری بهره می برند. اپل می گوید این چیپست سریع ترین پردازنده و پردازشگر گرافیکی را در بین همه تلفن های هوشمند دارد. دوربین در این دو پرچمدار نسبت به نسل قبلی تغییر پیدا کرده و شاهد به کارگیری سنسور فوق عریض با زاویه دید 120 درجه در کنار دو دوربین دیگر (معمولی و تله فوتو) هستیم.

تغییرات دوربین به سخت افزار محدود نشده و ویژگی جدید حالت شب (Night Mode) به عکسبرداری بهتر در محیط های کم نور کمک می کند. همچنین قابلیت Deep Fusion نیز 9 عکس در سه حالت نور دهی مختلف گرفته و هوش مصنوعی با آنالیز و ترکیب آنها بهترین خروجی را تحویل می دهد. از دیگر نکات قابل توجه افزایش زاویه دید فیس آیدی و پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است.

آیفون 11 پرو و مدل مکس در ظرفیت های 64، 256 و 512 گیگابایت به ترتیب به قیمت پایه 999 و 1099 دلار به بازار عرضه خواهند شد. پیش خرید آنها از روز 22 شهریور شروع شده و در تاریخ 29 شهریور به دست مشتریان خواهد رسید.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ARH
    ARH | ۲۱ شهریور ۱۳۹۸

    سری آیفون ۱۱ خیلی زشته!

  • zitanix
    zitanix | ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    این همه هیاهو برای هیچ
    و داشتن گوشی که برای ایرانیا فقط یه سیب گاز زده هست
    و تحریم
    و نبود برنامه های ایرانی

  • MobileMax
    MobileMax | ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    دیشب طوری ایکس اس و ایکس اس مکس رو گفتن انگار خودشون تولید نکردن.و یک ساعت دووم باطری رو تو چش همه فرو بردن.آخر سر هم نه خبری از آیفون ایکس و ایکس اس و ایکس اس مکس بود و فقط قیمت سری ۸ و ایکس آر رو گذاشتن

مطالب پیشنهادی