ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت 30 پرو
تکنولوژی

مشخصات کامل هواوی میت 30 پرو پیش از رونمایی رسمی لو رفت

تلفن های هوشمند سری میت 30 هواوی ۲۸ شهریورماه طی رویدادی ویژه در مونیخ آلمان رونمایی خواهند شد. سال گذشته هواوی گوشی های میت ۲۰، ۲۰ ایکس و ۲۰ پرو را در مراسمی مشابه معرفی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

تلفن های هوشمند سری میت 30 هواوی ۲۸ شهریورماه طی رویدادی ویژه در مونیخ آلمان رونمایی خواهند شد. سال گذشته هواوی گوشی های میت ۲۰، ۲۰ ایکس و ۲۰ پرو را در مراسمی مشابه معرفی کرد. البته هنوز مشخص نشده که امسال خبری از میت 30 ایکس هم خواهد بود یا خیر اما شایعات و شایعات زیادی در رابطه با دو مدل استاندارد و پرو منتشر شده و صبح امروز نیز جزئیات تازه ای از میت 30 پرو فاش شده که در ادامه با شما در میان می گذاریم.

هواوی میت 30 پرو

طبق این اطلاعات که از یک اکانت توییتری به دست آمده هواوی میت 30 پرو به نمایشگری ۶.۶ یا ۶.۸ اینچی با رزلوشن اچ دی پلاس (۱۱۷۰ در ۲۴۰۰ پیکسل) مجهز خواهد شد. این گوشی طبق خبرهای قبلی دارای نمایشگر امولد واترفال با لبه های به شدت خمیده خواهد بود که یک حسگر اثرانگشت را هم در زیر خود جای داده است. گفته می شود میت 30 پرو دارای نرخ رفرش ۶۰ هرتزی است و اسپیکر آن نیز در زیر نمایشگرش قرار گرفته است. تکنولوژی بهبود یافته هواوی فیس آی دی ۲.۰ هم در میت 30 پرو عملکردی سریع تر و ایمن تر خواهد داشت و گفته می شود قابلیت پایش ضربان قلب و تنفس نیز برایش در نظر گرفته شده.

توان پردازشی این گوشی طبق انتظارات از چیپست 5G کایرین 990 تامین می شود و ۸ تا ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است. این گوشی به یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که از تکنولوژی سوپرشارژ ۴۰ واتی و سوپروایرلس شارژ ۲۷ واتی پشتیبانی می کند. در صفحه مشخصات لو رفته از این گوشی همچنین به پشتیبانی به شارژ ۳۰ واتی اشاره شده است. میت 30 پرو همراه با اندروید ۱۰ و بدون اپ های اختصاصی گوگل از جعبه خارج می شود و جدیدترین پوسته هواوی یعنی EMUI 10 UI را خواهد داشت.

هواوی میت 30 پرو

علاوه بر این، طبق برخی شایعات بریدگی نمایشگر این گوشی عریض تر و باریک تر از بریدگی نمایشگر میت 20 پرو خواهد بود و سه دوربین را در خود جای می دهد. طبق جزئیات فاش شده اخیر این دوربین ها شامل یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی، لنز التراواید و سنسور ToF خواهد بود.

میت 30 پرو همچنین دارای محفظه ای دایره ای در بخش پشتی بدنه اش خواهد بود که چهار لنز را در خود جای داده: لنز اصلی سونی IMX600 با گشودگی دهانه لنز f/1.6 و لرزشگیر تصویر، دوربین ۴۰ مگاپیکسلی واید، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4، لرزشگیر و زوم اپتیکال سه برابری و یک سنسور ToF. این دوربین چهارگانه به یک فلش زنون و سنسور دمای رنگ مجهز خواهند بود.

میت 30 پرو

لبه پایینی میت 30 پرو یک اسپیکر مونو و خروجی صدای گوشی را در خود جای داده و یک دکمه فیزیکی پاور نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که احتمالا مانند ویوو نکس ۳ در لبه بالایی آن تعبیه می شود. خروجی اینفرارد و تاچ بار تنظیم صدا نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. گفتنی است پرچمدار آتی هواوی از اسلات دوگانه نانو سیم/ نانو اس دی پشتیبانی می کند و فاقد جک ۳.۵ میلی متری صدا خواهد بود. در انتها بد نیست اشاره کنیم که هواوی میت 30 پرو طبق ادعاهای مطرح شده دارای استاندارد IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saimon
    saimon | ۲۲ شهریور ۱۳۹۸

    حالا باید بیاد تو بازار مقایسه بشه ولی با همین مشخصات یا اپل بد جور با ۱۱پرو مکس خراب کرده یا این زیادی خوبه
    تازه این طراحی جالب تری هم داره !

  • mohamadamak
    mohamadamak | ۲۲ شهریور ۱۳۹۸

    اینکه نوت ۱۰ هست

  • asdfgtb
    asdfgtb | ۲۲ شهریور ۱۳۹۸

    هر روز بیشتر شبیه سری نوت میشه

مطالب پیشنهادی