ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار دو ویدیوی نگاه نزدیک باکیفیت از پیکسل 4 [تماشا کنید]

دو ویدیوی نگاه نزدیک جدید از پیکسل 4 منتشر شده که در آنها با جزییات و به طور مفصل ظاهر و بعضی از قابلیت های گوشی بررسی می شود. چند روز پیش یک ویدیوی نگاه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

دو ویدیوی نگاه نزدیک جدید از پیکسل 4 منتشر شده که در آنها با جزییات و به طور مفصل ظاهر و بعضی از قابلیت های گوشی بررسی می شود.

چند روز پیش یک ویدیوی نگاه نزدیک از پیکسل 4 لو رفت که فقط 11 ثانیه بود. ولی حالا با دو ویدیو طرف هستیم که طولانی و باکیفیت هستند و در آنها با جزییات و از نزدیک گوشی جدید گوگل بررسی می شود. در ویدیوی اول مدل سفید بررسی می شود:

در ویدیوی دوم علاوه بر مدل سفید، مدل های مشکی و نارنجی هم وجود دارند. ظاهراً فریم گوشی فارغ از رنگ بدنه مشکی است که واقعاً تاثیر زیادی روی ظاهر گوشی گذاشته و به قول سایت های خارجی آدم با دیدن مدل سفید به یاد خرس پاندا می افتد. مدل نارنجی رنگ هم وضعیت بهتری ندارد. خودتان ببینید:

طبق شایعه ای که قبلاً منتشر شده بود، پیکسل 4 از نمایشگر 90 هرتزی Smooth Display بهره می برد. همچنین قابلیتی به نام Ambient EQ وجود دارد که شبیه فناوری True Tone اپل عمل می کند. در قسمت Styles and Wallpapers نیز تم های UI قرار گرفته اند.

در بخش تنظیمات گزینه Screen Attention به چشم می خورد که مانع از خاموش شدن نمایشگر گوشی حین خیره شدن به آن می شود. اپلیکیشن Recorder نیز به طور پیش فرض روی گوشی نصب شده که احتمالاً برای ضبط صداهای درونی و بیرونی گوشی به کار خواهد رفت. در هیچ کدام از ویدیوها به ژست های حرکتی سولی اشاره ای نمی شود.

در ویدیوها گفته می شود که پیکسل 4 XL از چیپست اسنپدراگون 855، حافظه رم 6 گیگابایتی و تا حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد شد. نمایشگر 6.23 اینچ با رزولوشن 3040 در 1440 بوده و باتری نیز احتمالاً ظرفیتی بین 2800 تا 3700 میلی آمپر ساعت دارد.

ماژول دوربین حسگر 12.2 مگاپیکسلی IMX363 سونی با ضریب اف 1.7 و دوربین تله فوتو حسگر 16 مگاپیکسلی IMX481 سونی را خواهد داشت. قابلیت حالت شب (Night Mode) بهبود پیدا کرده و نسبت به پیکسل های قبلی عکس های بهتری در محیط های کم نور می گیرد.

گوگل تا ماه آینده میلادی یعنی اکتبر از پیکسل 4 رونمایی نخواهد کرد. اما می توان انتظار داشت تا آن موقع شایعات و اخبار بیشتری از این گوشی منتشر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی