ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این ماشین لباسشویی هوشمند گجت‌های پوشیدنی را هم تمیز می‌کند

شرکت TCL که اخیراً از اولین تلفن هوشمند خود رونمایی کرده بود قرار است با تولید یک ماشین لباسشویی آینده نگرانه و هوشمند، در بخش لوازم خانگی نیز خودی نشان دهد. شرکت چینی TCL نام ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

شرکت TCL که اخیراً از اولین تلفن هوشمند خود رونمایی کرده بود قرار است با تولید یک ماشین لباسشویی آینده نگرانه و هوشمند، در بخش لوازم خانگی نیز خودی نشان دهد.

شرکت چینی TCL نام عریض و طویل Classified X10-110BDI را برای ماشین لباسشویی جدید خود برگزیده که خواننده را یاد فیلم ترمیناتور می اندازد. درست مانند ربات های این فیلم ماشین لباسشویی شرکت TCL نیز از ساختاری پیچیده و آینده نگرانه برخوردار است.

اولین چیزی که روی بدنه ماشین لباسشویی X10 خودنمایی می کند، نمایشگر TFT لمسی به ابعاد 12.3 اینچ است. می توان از طریق این نمایشگر یا فرامین صوتی در اپلیکیشن گوشی این وسیله را کنترل کرد. زمانی که کاربر فرامین صوتی را بیان می کند، نمایشگر روشن می شود و کاربر متوجه دریافت فرمان ها توسط دستگاه می شود.

وسیله مذکور علاوه بر ظاهر مدرن، به کمک امواج فراصوت توانایی شستن و گندزدایی لوازمی مثل عینک، جواهرات و گجت های پوشیدنی را دارد. ماشین لباسشویی X10 به طور صد درصد بدون آلودگی کار می کند و به همین خاطر موفق به کسب جایزه در نمایشگاه ایفا 2019 شد.

سازنده چینی در همکاری با شرکت Procter & Gamble که در زمینه تولید لوازم بهداشتی فعالیت می کند، ویژگی دیگری به نام «اکوسیستم شستشوی هوشمند» (smart washing ecosystem) در این محصول تعبیه کرده که از جزییات آن اطلاعاتی در دست نیست، اما به نظر می رسد همانند دیگر اجزای این ماشین لباسشویی هوشمند انقلابی و نوآورانه باشد.

هنوز مشخص نشده ماشین لباسشویی X10 چه زمانی به بازار عرضه می شود. با جستجوی این محصول در سایت سازنده نیز به در بسته می خوریم. احتمالاً در هفته های آینده اطلاعت بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی