ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن تاندوری؛ دستور پخت غذاهای خانگی در گوشی شما

دسترسی به دستور پخت غذاهای خانگی همیشه می‌تواند مفید باشد. فرض کنید مهمان داشته باشید یا بخواهید غذایی خاص که تعریفش را زیاد شنیده‌اید را آماده کنید. برای پختن یک غذای خوب نیاز دارید تا ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

دسترسی به دستور پخت غذاهای خانگی همیشه می‌تواند مفید باشد. فرض کنید مهمان داشته باشید یا بخواهید غذایی خاص که تعریفش را زیاد شنیده‌اید را آماده کنید. برای پختن یک غذای خوب نیاز دارید تا یک دستور پخت خوب تهیه کنید و دقیقا مانند آن عمل کنید تا غذایی خوشمزه بپزید. اپلیکیشن آشپزی در فضای اینترنت کم نیست اما در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی برنامه تاندوری بپردازیم.

این نرم افزار کاملا ایرانی با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی جامع برای آشپزی شروع به کار کرده و تا حد قابل توجهی می‌تواند نیازهای کاربران خود در زمینه آشپزی را برطرف کند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به معرفی این نرم افزار کاربردی بپردازیم. اگر شما هم دوست دارید به آخرین دستور پخت آشپز‌های خبره در ایران دسترسی داشته باشید این مطلب را از دست ندهید.

اپلیکیشن آشپزی

این روزها همه به اینترنت دسترسی دارند و از طرفی ترجیح می‌دهند به جای کامپیوتر و تلویزیون، نیاز‌های خود را از طریق تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌ها برطرف کنند. یکی از این نیازها بدون شک دسترسی به برنامه‌هایی است که در آن‌ها دستور پخت غذاهای مختلف را آموزش می‌دهند. برنامه آشپزی تاندوری با هدف ارائه یک شبکه اجتماعی برای آشپزی، اپلیکیشنی را طراحی کرده که می‌توانید با استفاده از آن خوشمزه‌ترین غذا ها را برای خود و دیگران آماده کنید.

شاید از یک اپلیکیشن آشپزی انتظار داشته باشید که تنها به آموزش آشپزی بپردازد، اما تاندوری پا را از این فراتر گذاشته و تلاش کرده یک پلتفرم کامل برای علاقمندان به غذا و آشپزی باشد. در این برنامه شما علاوه بر دستور پخت‌های مختلف می‌توانید اخبار مربوط به حوزه آشپزی را مطالعه کنید و همچنین با ترفند‌های مختلف آن آشنا شوید.

حتی تاندوری تلاش کرده تا اطلاعات قابل اعتمادی را در زمینه تاریخچه آشپزی و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر را در اختیار کاربرانش قرار دهد. کافیست به بخش خانه بروید و بتوانید به مطالب مختلف و گوناگون منتشر شده در این نرم افزار دسترسی داشته باشید.

در تاندوری می‌توانید در بخش‌های مختلف جدیدترین و محبوب‌ترین دستور پخت‌ها را مشاهده کنید. هرکدام از دستور پخت‌ها می‌توانند همراه با ویدیو باشند. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار این است که بعد از ورود به یکی از دستور پخت‌ها می‌توانید همه اقلام مورد نظر را مشاهده کنید و آن را به سبد خرید اضافه نمایید. همچنین اکثر دستور پخت‌ها به طور منظم و دقیق هم به صورت متنی و هم به صورت ویدیویی در اپلیکیشن قابل مشاهده هستند.

شما قادرید با تماشای ویدیو از جزئی ترین روش‌های آشپزی غذای مد نظر خود مطلع شوید و ببینید که چطور می‌توان آن را به غذاهای در حال طبخ اضافه کرد. همچنین امکان درج کامنت زیر هرکدام از دستور پخت‌ها وجود دارد و می‌توانید سوالاتی که دارید را مطرح کنید و منتظر پاسخگویی یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی تاندوری باشید.

همانطور که گفتیم تاندوری تلاش می‌کند تا یک شبکه اجتماعی باشد. این موضوع به این معنی است که نرم افزار برگزیده الکام استارز در سال ۹۷، در تلاش است تا آشپز‌های مختلف آنطور که می‌خواهند فعالیت‌های خود را در اپلیکیشن پی بگیرند. در تاندوری آشپز‌های مختلفی حضور دارند که هرکدام دستور پخت غذاهای خود را در این پلتفرم ثبت می‌کنند.

شما می‌توانید به دستور پخت‌های آن‌ها نمره دهید، از آن‌ها حمایت کنید و حتی دنبالشان نمایید. با دنبال کردن آشپز مورد علاقه خود، می‌توانید در جریان آخرین پست‌ها و فعالیت‌هایش قرار بگیرید. از این گذشته اگر آشپز خاصی مد نظرتان نباشد می‌توانید با رفتن به بخش آشپزهای برتر، بهترین آشپز‌های تاندوری را مشاهده کنید.

با رفتن به داخل پروفایل هرکدام از آن‌ها می‌توانید آخرین دستور پخت‌هایشان را تماشا کنید. با فالو کردن هرکدام از آشپز‌ها -اگر حساب کاربری ایجاد کرده باشید- می‌توانید نفرات برگزیده خود را در بخش آشپز‌های من ببینید و در جریان آخرین فعالیت‌هایشان قرار بگیرید.

از بخش دستور پخت‌ها در تاندوری می‌توانید دسته بندی‌های مختلف غذاها را مشاهده کنید. از دسته بندی‌های مهم آن می‌توانیم به محلی، مدرن، ملل، نوشیدنی، گیاهی، دریایی، سوپ و بسیاری دیگر اشاره کنیم که با انتخاب هرکدام می‌توانید دستور پخت آن دسته از غذاها را ببینید. البته فعالیت‌های جالب تاندوری به همین جا ختم نمی‌شود.

نرم افزار یاد شده دارای بخشی است که با ورود به آن می‌توانید مشخص کنید که در یخچال یا خانه‌تان چه چیزی دارید. به عنوان مثال گوشت، مرغ، نخود، سبزی یا هرچیز دیگری که در اختیارتان هست و می‌خواهید با استفاده از آن‌ها غذا درست کنید. شما کافیست وارد این بخش شوید و نام موادی که دارید را وارد کنید. تاندوری با توجه به ورودی‌های شما دستور پخت غذاهای مختلف را نمایش خواهد داد.

به طور کلی می‌توان گفت تاندوری یک شبکه اجتماعی مناسب برای آشپزی به شمار می‌رود که با استفاده از روش‌های مناسب سعی می‌کند تا دستور پخت غذاهای مختلف را در اختیارتان قرار دهد. علاوه بر دستور پخت شما در این اپلیکیشن می‌توانید جدید‌ترین ترفند‌ها، اخبار پزشکی درباره خوراکی‌های مختلف و همچنین آشپز‌های برتر تاندوری را مشاهده کرده و به آن‌ها نمره دهید.

اپلیکیشن آشپزی تاندوری می‌تواند انتخابی مناسب برای افرادی باشد که می‌خواهند به سریع‌ترین شکل ممکن به دستور پخت غذاهای مختلف دسترسی داشته باشند و علاوه‌بر این می‌خواهند با غذاهای جدید و طعم‌های گوناگون آشنا شوند.

تاندوری

تاندوری

سازنده: گروه تاندوری قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۹ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمدحسین بابایی
    محمدحسین بابایی | ۲ مهر ۱۳۹۸

    به نظرم اپ خیلی کاربردیه و میتونه مشکلات خانم خونه رو برا انتخاب ناهار و شام برطرف کنه ? ? ?

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۲ شهریور ۱۳۹۸

    اپلیکیشن خیلی خوبیه. قبلا باگ‌های زیادی داشت ولی الان بهتر شده.

مطالب پیشنهادی