ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم ۷۷
نرم افزار و اپلیکیشن

کروم ۷۷ با قابلیت ارسال تب برای سیستم های دیگر منتشر شد

گوگل امروز کروم ۷۷ را با قابلیت ارسال تب برای دستگاه های مختلف اندرویدی منتشر کرد. این ابزار کاربردی که چندی پیش به صورت تستی در اختیار گروه کوچکی از کاربران قرار داده شد، حالا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

گوگل امروز کروم ۷۷ را با قابلیت ارسال تب برای دستگاه های مختلف اندرویدی منتشر کرد. این ابزار کاربردی که چندی پیش به صورت تستی در اختیار گروه کوچکی از کاربران قرار داده شد، حالا برای همه عرضه شده و نیاز به بوکمارک کردن تب ها یا آدرس های ایمیلی را از بین می برد.

برای استفاده از این قابلیت صرفا کافیست روی دکمه منو در کروم اشاره و به ترتیب گزینه های Share و سپس Send this page را انتخاب نمایید. به این ترتیب میتوانید صفحه مورد نظرتان را برای هر دستگاهی که در آن ساین این کرده اید ارسال نمایید.

به دنبال این کار دستگاه گیرنده اعلانی را نشان خواهد داد که حاوی نام دستگاه اشتراک گذارنده و نام صفحه و URL آن خواهد بود.

اضافه شدن این قابلیت به گوگل کروم گرچه خبر خوبی برای کاربران آن است اما فایرفاکس پیشتر قابلیتی مشابه به آن را ارائه کرد که امکان ارسال تب ها را میسر میکند.

دانلودهای ساده تر

این تنها قابلیت جدید اضافه شده به کروم ۷۷ ویژه اندروید نیست و بعد از دریافت این آپدیت صفحه دانلودهای جدیدی که نسبت به قبل ساده سازی شده برایتان گشوده خواهد شد. گوگل همچنین منوی کرکره ای بالا سمت چپ را هم که برای انتخاب انواع مختلف فایل ها شامل عکس، ویدیو، داکیومنت و صفحات مختلف به کار می رفت حذف کرده است.

در مقابل این منو جای خود را به یک ردیف دکمه در بالای صفحه داده است که انتخاب انواع مختلف فایل ها را ممکن خواهد نمود. این تغییر شاید در نگاه نخست کوچک به نظر برسد اما چندین کلیک در انجام این کار صرفه جویی خواهد کرد و همزمان فیلترها را هم به شکل واضح تری پیش رویتان قرار می دهد.

علاوه بر اینها تغییراتی هم برای توسعه دهندگان در کروم ۷۷ اعمال شده و بهبوددهنده هایی برای آن در نظر گرفته شده است که برای اطلاع از همه این تغییرات میتوانید به این آدرس مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی