ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات جدید از سیستم تشخیص چهره پیکسل 4 XL [به روز رسانی]

انتشار شایعات و اخبار جدید از پیکسل 4 XL تمامی ندارند. در جدیدترین تصاویر لو رفته از این گوشی، برای اولین بار نحوه راه اندازی سیستم تشخیص چهره نمایش داده می شود که حاوی نکات ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۵

انتشار شایعات و اخبار جدید از پیکسل 4 XL تمامی ندارند. در جدیدترین تصاویر لو رفته از این گوشی، برای اولین بار نحوه راه اندازی سیستم تشخیص چهره نمایش داده می شود که حاوی نکات جدیدی است.

انیمیشن راه اندازی سیستم تشخیص چهره در پیکسل 4 XL را ببینید:

انیمیشن راه اندزای سیستم تشخیص چهره در پیکسل 4 XL

همانطور که ملاحظه می کنید نحوه راه اندازی سیستم تشخیص چهره پیکسل 4 XL شباهت زیادی با راه اندازی فیس آیدی در آیفون دارد. هنگام پروسه با علایم بصری از کاربر خواسته می شود تا سرش را بچرخاند. اما گوگل در اقدامی جالب برای راهنمایی بهتر کاربر، جزییات و گزینه های بیشتری را نمایش می دهد.

قبل از راه اندازی سیستم تشخیص چهره اطلاعاتی روی نمایشگر گوشی نقش می بندند و کاربر را با کارکرد این سیستم آشنا می کنند. سپس نکات زیر نشان داده می شوند:

  • داشتن عینک طبی یا عینک آفتابی با لنزهای کم رنگ مانعی ندارد.
  • تصاویر و اطلاعات بیومتریک در محلی امن در تلفن هوشمند ذخیره شده و هیچ گاه آن را ترک نمی کنند. می توانید هر زمان که دوست داشتید این داده ها را پاک کنید.
  • کافیست تا با نگاه کردن صاحب گوشی به نمایشگر، قفل صفحه باز شود. بنابراین اگر فردی چهره شما را با چشمان باز روبروی گوشی بگیرد، قفل آن باز خواهد شد حتی اگر شما نخواهید.
  • قفل صفحه گوشی توسط کسی که شباهت بسیار زیادی به شما دارد (مثل برادر یا خواهر دوقلو) قابل باز شدن است.

همانطور که می بینید گوگل قبل از راه اندازی سیستم تشخیص چهره به طور شفاف کاربر را از معایب آن باخبر می کند. ظاهراً این شرکت اسم خاصی برای سیستم تشخیص چهره خود انتخاب نکرده و آن را «فیس آنلاک» (Face Unlock) نامگذاری کرده است.

در ادامه انیمیشنی روی صفحه ظاهر می شود و نحوه چرخاندن صحیح سر را نشان می دهد. برای کاربران کم بینا و کسانی که از مشکلات حرکتی رنج می برند، گزینه ای مخصوص در نظر گرفته شده. در ادامه، گوشی چهره کاربر را اسکن می کند.

البته چون پیکسل 4 XL استفاده شده نمونه اولیه است سیستم کار نمی کند. ژست های حرکتی سولی هم غیرفعال هستند. بنابراین نمی توان آن را با فیس آیدی مقایسه کرد.

این روزها شاهد لو رفتن اخبار و شایعات زیادی از پیکسل 4 هستیم. دیروز هم دو ویدیوی باکیفیت نگاه نزدیک از پیکسل 4 XL منتشر شد.

 

به روز رسانی: [جمعه ۲۲ شهریور ۹۸، ساعت ۱۷:۱۰]

به فاصله کوتاهی پس از انتشار این خبر، اولین گیم پلی احتمالی از بازی پابجی روی پیکسل 4 XL منتشر شد که ویدیوی آن را در ادامه می بینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی