ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

المپیک ۲۰۲۰
تکنولوژی

استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده اینتل در رقابت های دو و میدانی المپیک ۲۰۲۰

رقابت های دو و میدانی در بازی های المپیک تابستانه توکیو قرار است همراه با پوشش های جدید واقعیت افزوده به نمایش در آیند تا تماشاچیان این رقابت ها بتوانند به صورت آنی و در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

رقابت های دو و میدانی در بازی های المپیک تابستانه توکیو قرار است همراه با پوشش های جدید واقعیت افزوده به نمایش در آیند تا تماشاچیان این رقابت ها بتوانند به صورت آنی و در لحظه پیشرفت هر بازیکن را دنبال کنند.

شرکت اینتل با انتشار ویدیویی جدید پیش نمایشی از این قابلیت را به نمایش گذاشته که در آن پوشش های افزوده، اسامی و سرعت دوندگان برتر را نشان می دهند. تکنولوژی، نوعی دنباله رنگی نیز پشت سر دوندگان نمایش خواهد داد که سرعت آنها در بخش های مختلف مسیر را معین می کند. برای آنکه بدانید این فناوری چطور کار میکند پیشنهاد می شود نگاهی به ویدیوی زیر بیاندازید.

اینتل این فناوری را 3DAT (به معنای دنبال کننده سه بعدی ورزشکاران) نامگذاری کرده و اعلام نموده که تکنولوژی مذکور به شکل «تقریبا آنی» کار می کند و برای این منظور از هوش مصنوعی و بینایی کامپیوتری کمک می گیرد و شرکت های دارای امتیاز پخش این بازی ها میتوانند به صورت زنده آن را به برنامه های خود اضافه کنند.

Yiannis Exarchos مدیر اجرایی خدمات کانال المپیک در این باره گفت که از این فناوری قرار است برای کمک به تماشاچیان استفاده شود تا در مراحل مختلف مسابقات دو و میدانی درک بهتری از جایگاه هر بازیکن داشته باشند. این فناوری همچنین توانایی درک «فرم و حرکت ورزشکاران» را هم دارد که همه اینها چشم اندازهای تازه ای از رقابت های المپیک را پیش روی تماشاچیان قرار خواهند داد.

اینتل همچنین همکاری گسترده ای را با مقامات ژاپنی آغاز کرده و تکنولوژی هایی فراتر از پوشش واقعیت افزوده برای این بازی ها تدارک دیده است. برای مثال از پردازنده های این شرکت برای شناسایی ۳۰۰ هزار نفر در این بازی ها استفاده خواهد شد ضمن اینکه مراسم های افتتاحیه و اختتامیه المپیک ۲۰۲۰ هم از تکنولوژی واقعیت افزوده آن بی بهره نخواهند ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی