ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو نکس ۳
تکنولوژی

ویوو نکس ۳ نسبت نمایشگر به بدنه ۹۹.۶ درصدی خواهد داشت

ویوو نکس ۳ طبق برنامه ریزی های قبلی در تاریخ ۲۵ شهریورماه معرفی می شود. شرکت چینی سازنده این گوشی در هفته های اخیر به صورت جسته و گریخته اطلاعاتی را در رابطه با امکانات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

ویوو نکس ۳ طبق برنامه ریزی های قبلی در تاریخ ۲۵ شهریورماه معرفی می شود. شرکت چینی سازنده این گوشی در هفته های اخیر به صورت جسته و گریخته اطلاعاتی را در رابطه با امکانات آن منتشر کرده است اما آنطور که به نظر می رسد اصلی ترین مشخصه این موبایل نمایشگر آن است که لبه هایی بسیار خمیده خواهد داشت.

پیشتر شایعه شده بود که نسبت نمایشگر به بدنه این موبایل برابر با ۹۹.۶ درصد است و حالا لی ژیانگ مدیر محصول پروژه نکس این مساله را تایید کرده و گفته است که نسبت نمایشگر به بدنه در ویوو نکس ۳  برابر با ۹۹.۶ درصد خواهد بود.

براساس اعلام لی ژیانگ این نسبت تصویر با کمک روش محاسبه استاندارد صنعت به دست آمده است، اما ویوو نکس ۳ حتی با دیگر متدها نیز بالاترین نسبت نمایشگر به بدنه را خواهد داشت. او در ادامه گفته است که تا چند ماه آینده هیچ گوشی دیگری چنین نمایشگری نخواهد داشت.

ویوو نکس ۳

رندر منتشر شده از ویوو نکس ۳ هم نشان می دهد که لبه های سمت راست و چپ نمایشگر آن خمیدگی بسیار زیادی دارند. حاشیه های کناری این گوشی اما در این تصویر مشخص نیستند. با این حال حاشیه های بالایی و پایینی آن بسیار باریک هستند و روشن است که به خاطر این طراحی فوق العاده ویوو نکس ۳ می تواند چنین نمایشگری داشته باشد.

مشخصات ویوو نکس ۳

ویوو نکس ۳ قرار است که در قالب مدل های 4G و 5G به بازار چین عرضه شود. این اسمارت فون دارای یک نمایشگر امولد ۶.۸۹ اینچی با رزلوشن فول اچ دی پلاس است. گفته می شود حسگر اثرانگشت این موبایل زیر نمایشگر آن تعبیه خواهد شد و توان پردازشی خود را از چیپست ۲.۹۶ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۵۵ می گیرد. طبق پیش بینی ها این موبایل همراه با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به بازار چین عرضه می شود.

دیگر اطلاعات لو رفته از ویوو نکس ۳ به ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری آن اشاره دارد که ظاهرا از تکنولوژی شارژ ۴۴ واتی پشتیبانی می کند. این موبایل قرار است همراه با اندروید ۹ پای و آخرین نسخه از پوسته FunTouch OS از جعبه خارج شود. در لبه بالایی بدنه ویوو نکس ۳ نیز یک دوربین پاپ آپ دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت و در بخش پشتی بدنه نیز یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از حسگرهای ۶۴، ۱۳ و ۱۳ مگاپسکلی درون یک ماژول دایره ای خودنمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

    چرا شرکت های داخلی تولید موبایل خودمون هیچ نوع اوری در این بخش ندارن، حداقل میتونن خوراک بازار داخلی رو تامین کنند، این همه استارت اپ پس کجان اینها؟؟؟ فقط در حد ایده و اینکه منفعتش از کشورهای دیگه سردر بیاره

مطالب پیشنهادی