ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گام تازه اسنپ برای امنیت اطلاعات کاربران؛ نگاهی به قابلیت تماس امن [تماشا کنید]

«اسنپ» در جدیدترین اقدام خود قابلیت «تماس امن» را برای کاربران مسافر و راننده این سرویس حمل و نقل هوشمند راه‌ اندازی کرده است تا شماره موبایل هر دو کاربر اسنپ محفوظ مانده و احتمال ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

«اسنپ» در جدیدترین اقدام خود قابلیت «تماس امن» را برای کاربران مسافر و راننده این سرویس حمل و نقل هوشمند راه‌ اندازی کرده است تا شماره موبایل هر دو کاربر اسنپ محفوظ مانده و احتمال سواستفاده از شماره موبایل افراد از بین برود.

حفظ حریم خصوصی همیشه و برای همه افراد اهمیت داشته است و از آنجائیکه مهمترین اطلاعاتی که در یک سفر بین راننده و مسافر رد و بدل می‌شود همان شماره موبایل است، اسنپ قابلیت «تماس امن» را برای محفوظ نگه داشتن آن در سرتاسر کشور راه اندازی کرده است. البته این قابلیت ابتدا در شهرهایی نظیر مشهد، شیراز و در مجموع ۶۰ شهر کشور راه‌اندازی شده بود اما حالا تمامی کاربران اسنپ در هر کجای کشور می‌توانند از این سرویس بهره ببرند.

استفاده از این سرویس کاملا اختیاری است و پس از فعال شدن آن یک شماره میانی برای هر دو کاربر نمایش داده می‌شود. در واقع در میان تماس گیرنده و پاسخ دهنده تماس، اپراتوری قرار می‌گیرد که یک شماره امن را به آنها نمایش می‌دهد. برای فعال‌سازی این سرویس، عدد ۲۰۰ را به سرشماره ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید یا برای لغو آن، عدد ۲۰۱ را به همان شماره بفرستید.

برای بررسی ساز و کار تماس امن، به دفتر اسنپ رفتیم و با مدیران بخش‌های مختلف این شرکت گفتگو کردیم. در این گزارش ویدیویی، نحوه عملکرد این سرویس و چرایی توسعه آن را از زبان مدیران این پلتفرم حمل‌ونقل هوشمند بشنوید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Daniel
    Daniel | ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

    اینها اصل Kiss رو زیر پا گداشتن
    Keep it simple stupid

  • Daniel
    Daniel | ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

    میتونستن قابلیتی شبیه چت دیوار رو بهش اضافه کنن + امکان تماس از راه اینترنت

مطالب پیشنهادی