ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۱ پرو
تکنولوژی

تیزرهای تبلیغاتی آیفون ۱۱ پرو با تمرکز بر دوربین و مقاومت بدنه [تماشا کنید]

شاید چینش دوربین های آیفون ۱۱ پرو و نسخه بزرگتر آن دستمایه شوخی کاربران باشد اما این باعث نشده اپل از به رخ کشیدن قابلیت های آن چشم پوشی کند. این شرکت با انتشار دو تیزر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۱

شاید چینش دوربین های آیفون ۱۱ پرو و نسخه بزرگتر آن دستمایه شوخی کاربران باشد اما این باعث نشده اپل از به رخ کشیدن قابلیت های آن چشم پوشی کند. این شرکت با انتشار دو تیزر تبلیغاتی علاوه بر دوربین، مقاومت فیزیکی گوشی در برابر اشیاء مختلف را به شکلی جذاب به تصویر کشیده است.

اپل مدت ها پس از کمپانی های بزرگ و کوچک اندرویدی به دوربین سه گانه روی خوش نشان داد. این ماژول که از ۳ سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض، فوق عریض و تله فوتو تشکیل شده، به آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس اجازه ثبت جزییات دقیقی را می دهد.

هدف از تیزر تبلیغاتی اول نمایش تفاوت های این سنسور به ساده ترین شکل ممکن است. در این تیزر آیفون ۱۱ پرو در ستون بادی نصب شده و در حالت های عادی، فوق عریض و تله فوتو از یک سگ عکسبرداری می کند. در انتها برای نمایش قابلیت Night Mode فضا کاملا تاریک می شود اما می بینیم که عکس ثبت شده کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

تیزر دوم هم روی مقاومت فیزیکی آیفون ۱۱ پرو مانور می دهد. در این بخش هم پرچمدار جدید اپل در یک تونل باد روی پایه ای نصب شده و اشیاء مختلفی از اسباب بازی و کیک گرفته تا برس مو و بستنی با سرعت به سمت آن پرتاب می شود اما گوشی بدون برجای ماندن کوچکترین آسیبی از این آزمایش جان سالم به در می برد.

بخشی از این مقاومت بالا مدیون گوریلا گلس ۵ و آلومینیوم سری ۷۰۰۰ است که در ساخت بدنه آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس به کار رفته اند. علاوه بر این پوشش اولفوبیک نمایشگر باعث کاهش لکه‌های انگشت و انعکاس نور می شود. پشتیبانی از استاندارد IP68 هم به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۲ متری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

    خدایی تبلیغاتشون فراتر از فوق العاده هستش ...

    یعنی اگر اپل کلاغ هم تولید کنه به کمک هنر تبلیغاتی که داره میتونه حس داشتن قناری به مردم بده ...

    ببین چقدر قشنگ ، تمرکز مردم از از زشتی گوشی اش به سمت نقاط قوت اش سوق میده ..

    حقیقتا تبلیغ زیبا و خلاقانه ای بود .

  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

    خدایی خیلی مقاومت فراتر از انتظاری در مقابل عروسک ها داشت!!!

مطالب پیشنهادی