ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفیس لپ تاپ ۳
تکنولوژی

سرفیس لپ‌تاپ ۳ با نمایشگر ۱۵ اینچی در راه است

مایکروسافت خود را برای برگزاری یک رویداد در ماه آینده آماده می کند که احتمالا طی آن شاهد رونمایی از نسخه بزرگتر سرفیس لپ تاپ خواهیم بود. کمپانی آمریکایی جمعه گذشته با ارسال دعوتنامه هایی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۹

مایکروسافت خود را برای برگزاری یک رویداد در ماه آینده آماده می کند که احتمالا طی آن شاهد رونمایی از نسخه بزرگتر سرفیس لپ تاپ خواهیم بود.

کمپانی آمریکایی جمعه گذشته با ارسال دعوتنامه هایی به رسانه ها برگزاری یک رویداد در ۱۰ مهرماه را تایید کرد. مراسم ماه اکتبر ردموندی ها به معرفی محصولات سخت افزاری مختلفی اختصاص دارد که یکی از آنها احتمالا سرفیس لپ تاپ ۳ با نمایشگر ۱۵ اینچی و نسبت تصویر ۳ به ۲ خواهد بود. پیش از این گمانه زنی هایی مبنی بر معرفی لپ تاپی با چیپست AMD به گوش می رسد و بعید نیست این تراشه در مدل مورد بحث به کار برده شود.

در صورتی که این گزارش درست در آب درآید، تنور رقابت بین سری‌های سرفیس لپ تاپ و مدل های هیبریدی سرفیس بوک داغ تر خواهد شد. مایکروسافت در حال حاضر سرفیس بوک ۲ را در دو نسخه ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی با پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i5-8350u عرضه می کند اما انتظار نمی رود در رویداد پیش رو مدل تازه ای از آن معرفی شود.

سرفیس لپ تاپ ۳

در مراسم پیش رو که با حضور «ساتیا نادلا»، مدیرعامل و هم «پانوس پانای»، مدیر ارشد شرکت برگزار می شود، احتمالا شاهد معرفی سرفیس پرو ۷ با درگاه USB-C، تبلت سرفیس با چیپ کوالکام، اسپیکر قابل حمل و یک سرفیس با نمایشگر دوگانه خواهیم بود.

آنطور که از پتنت های سرفیس دو نمایشگره برمی آید، با دستگاهی دو قسمتی مواجهیم که نمایشگری OLED سراسر آن را در برگرفته. این دو قسمت از طریق لولایی به هم متصل شده اند که به کمک نوعی مایع، فشار به وجود آمده روی نمایشگر قابل انعطاف را کاهش می دهد.

یکی دیگر از محصولاتی که شانس حضور در رویداد مذکور را دارد، سیستم عامل ویندوز لایت است که با هدف رقابت با  کروم او اس توسعه یافته و ظاهرا برای دستگاه‌های تاشو و با نمایشگر دوگانه بهینه سازی شده است.

 

تماشا کنید: مایکروسافت با آقای مک بوک اپل را به سخره گرفت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی