ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر تبلیغاتی خانواده میت 30 هواوی؛ چهار مدل در راه است

تا به حال عکس‌های افشا شده زیادی از هواوی میت 30 پرو دیده‌ایم اما خبری از دیگر مدل‌های میت 30 در این عکس‌ها نبود. اخیرا «ایوان بلس» افشا کننده معروف، عکس‌هایی از مدلهای دیگر این ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۲

تا به حال عکس‌های افشا شده زیادی از هواوی میت 30 پرو دیده‌ایم اما خبری از دیگر مدل‌های میت 30 در این عکس‌ها نبود. اخیرا «ایوان بلس» افشا کننده معروف، عکس‌هایی از مدلهای دیگر این سری منتشر کرده و بالاخره می‌توانیم در کنار میت 30 پرو، میت 30 استاندارد و میت 30 لایت را نیز ببینیم.

تصاویر میت 30 پرو با آنچه در رندرهای قبلی دیده بودیم شباهت کاملی دارد و در آن یک بریدگی عریض بالای نمایشگر به عنوان محل قرارگیری چند دوربین سلفی و چینش دایره‌ای دوربین اصلی در پنل پشتی به چشم می‌خورد.

میت 30 پرو

بعد از این گوشی به مدل استاندارد میت 30 می‌رسیم. در مقایسه با مدل پرو بریدگی کوچکتری برای میت 30 درنظر گرفته شده که در آن دو سنسور دوربین و یک سنسور کوچک دیگر نیز دیده می‌شود. با نگاهی به تصویر پنل پشتی گوشی متوجه می‌شویم که دوربین این مدل هم چینیش دایره‌ای داشته و خبری از اسکنر اثرانگشت در این پنل نیست. بنابراین می‌توان اینطور ارزیابی کرد که سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر قرار گرفته است.

میت 30

علاوه بر این رندرهای میت 30 لایت دستگاهی را نشان می‌دهند که به میت 20 شباهت داشته و البته سوراخ نمایشگر را جایگزین بریدگی عرضی کرده است. چینش دوربین مربعی سری سال گذشته دوربین این سری هم به میت 30 لایت منتقل شده که محل جایگیری 4 دوربین است. علاوه بر این اسکنر اثر انگشت هم در پنل پشتی جا خوش کرده است.

میت 30 لایت

اما بزرگترین سورپرایز این عکس‌ها، هواوی میت 30 پورشه است که در رندرهای نمایش داده شده از آن، پوشش چرمی پشت آن و آرم پورشه دیزاین دیده می‌شود. برای دوربین هم یک بریدگی عمودی در پوشش چرمی در نظر گرفته شده که از بالای پنل شروع شده و تا پایین آن ادامه دارد.

با نگاهی به جلوی گوشی مدل پورشه سه سنسور سلفی قابل تشخیص است که بیانگر حضور نوعی بریدگی در آن است. علاوه بر این نمایشگر آبشاری به کار رفته در آن هم شیب کناری بیشتری نسبت به میت 30 پرو را نشان می‌دهد.

میت 30 لایت

نکته جالب توجه دیگر دیده شدن آیکون اتصال 5G در همه مدل‌ها به جز میت 30 لایت است که البته ممکن است یک کار گرافیکی در عکس‌ها باشد. اما چیپست کایرین 990 در دو مدل 4G و 5G در دسترس است و افرادی که علاقه به تهیه مدل 5G دارند نیازی به خرید مدل پرو نخواهند داشت.

رونمایی سری میت 30 قرار است در تاریخ 28 شهریور (19 سپتامبر) انجام شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی