ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

های‌وب اپراتور مجازی موبایل می‌شود

اواخر تیرماه امسال بود که های‌وب و ایرانسل از همکاری مشترکی خبر دادند و حالا های وب با ارسال نامه ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار از امضای ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

اواخر تیرماه امسال بود که های‌وب و ایرانسل از همکاری مشترکی خبر دادند و حالا های وب با ارسال نامه ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار از امضای قرارداد MVNO و رومینگ با ایرانسل خبر می‌دهد.

بر اساس متن نامه منتشر شده های وب با ایرانسل قرارداد رومینگ در شبکه ارتباط روستایی مناطق محروم (USO) و میزبانی MVNO امضا کرده است. آژانس خبری ایستنا نامه‌ای را منتشر کرده که به امضای «ایمان میری»، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره‌های وب رسیده است: «پیرو اطلاعیه شفاف سازی در تاریخ 29 تیر ماه 98 موضوع امضای تفاهم نامه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، های وب اقدام به عقد دو قرارداد با شرکت ایرانسل کرده است.»

طی قرارداد رومینگ های وب با ایرانسل، به منظور برخورداری مشترکان شرکت ایرانسل از پوشش شبکه ایجاد شده توسط های وب در مناطق روستایی و جاده ای، قرارداد دسترسی رومینگ با رعایت مقررات اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بین دو شرکت منعقد شده است.

بر اساس این قرارداد مشترکان ایرانسل می توانند در مناطق روستایی از پوشش شبکه دیتا و صوت های‌وب استفاده کنند و شرکت ایرانسل براساس تعرفه های مصوب، هزینه خدمات رومینگ را به های‌وب پرداخت خواهد کرد. گفتنی است که این قرارداد سه ساله است و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید است.

براساس قرارداد MVNO نیز پیرو موضوع اخذ پروانه MVNO و به منظور کاهش هزینه تمام شده ارایه خدمات و بهبود کیفیت ارایه سرویس، های وب اقدام به عقد قرارداد میزبانی اپراتوری موبایل مجازی (MVNO) با شرکت ایرانسل کرده است و به این ترتیب های وب می تواند به عرضه سیم کارت های صوت و دیتا به عموم مشترکان با میزبانی شبکه ایرانسل، در سطح کشوری اقدام کند. این قرارداد سه ساله بوده و با توافق طرفین قابل تمدید است.

شایان ذکر است پیش از این نیز های‌وب با انتشار اطلاعیه ای خبر از امضای موافقنامه تشکیل کنسرسیوم میان این شرکت و شرکت صنایع مخابرات صاایران جهت اجرای پروژه یا پروژه ها در حوزه ارایه سرویس های ارتباطات سیار در قالب اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) و رادیو ترانک عمومی داده بود. جزییات آن قرارداد به علت محرمانه بودن منتشر نشد اما های‌وب در خاتمه قرارداد فعلی تاکید کرده که پیش بینی اثرات مالی این رویداد، در صورت های مالی های وب در اولین فرصت ممکن مطابق دستورالعمل افشا به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی