ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل رسما رویداد 23 مهر را تایید کرد؛ رونمایی از پیکسل 4 و پیکسل بوک 2

گوگل با ارسال دعوتنامه به رسانه ها به طور رسمی رویداد رونمایی از محصولات جدید خود را اعلام کرد. این رویداد روز 15 اکتبر (23 مهر ماه) در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. هر چند ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

گوگل با ارسال دعوتنامه به رسانه ها به طور رسمی رویداد رونمایی از محصولات جدید خود را اعلام کرد. این رویداد روز 15 اکتبر (23 مهر ماه) در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

هر چند که در دعوتنامه به طور مشخص به پیکسل 4 اشاره نشده است، ولی انتظار می رود غول فناوری در تاریخ ذکر شده از پیکسل 4، پیکسل 4 ایکس ال و چند دیوایس دیگر از جمله پیکسل بوک 2 و نسل جدید اسپیکرهای Google Home رونمایی کند. در دعوتنامه جمله «تشریف بیاورید و شاهد چند دیوایس جدید ساخت گوگل باشید»، نوشته شده است.

گوگل قصد دارد علاوه بر رونمایی از پیکسل 4، از نسل بعدی لپ تاپ پیکسل بوک نیز رونمایی کند. نسل قبلی این لپ تاپ رده بالا اواسط مهر 96 معرفی شده بود. غول فناوری بعد از عملکرد ضعیف تبلت پیکسل اسلیت (Pixel Slate)، تولید تبلت را متوقف کرد. این شرکت امیدوار است با پیکسل بوک 2 بتواند ناکامی های قبلی را جبران کند.

در چند روز گذشته ویدیوهای متعددی از پیکسل 4 روی اینترنت قرار گرفته و جزییات بسیاری از این گوشی فاش شده است. با منتشر شدن چندین ویدیو منتسب به این گوشی، فرصت پیدا کردیم تا مدل نارنجی رنگ و سفید را از نزدیک دیده و با سیستم تشخیص چهره آن نیز تا حد زیادی آشنا شویم. تلفن هوشمند جدید گوگل از ژست های حرکتی مبتنی بر تکنولوژی سولی نیز پشتیبانی می کند.

عرضه گوشی پیکسل 4 با توجه به افت فروش تلفن های هوشمند، امتحان بزرگی برای گوگل است. اوایل سال جاری میلادی، «روث پورات» (Ruth Porat)، مدیر ارشد مالی گوگل اعلام کرد کاهش تقاضا برای تلفن های هوشمند، منجر به افت فروش گوشی های پیکسل شده است.

غول فناوری برای تشویق کاربران به خرید گوشی های ساخت این شرکت، میانرده های پیکسل 3A و پیکسل 3A ایکس ال را اواسط اردیبهشت ماه معرفی کرد. اقدامی که نتیجه بخش بود و منجر به افزایش فروش دو برابری پیکسل ها در سه ماه دوم سال 2019 شد.

گوگل برای اولین بار در سال 2016 از گوشی پیکسل رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کابر همیشگی
    کابر همیشگی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۸

    خیلی عالیه

مطالب پیشنهادی