ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی ردمی K20 پرو عملکرد دوربین سلفی را بهتر نشان می دهد [تماشا کنید]

یکی از یوتیوبرهای مطرح کانال Jerry Rig به نام «زک» در ویدیویی گوشی ردمی K20 پرو شیائومی را کالبدشکافی و اجزای داخلی آن را بررسی می‌کند. جذاب‌ترین بخش این اسمارت‌فون که در اروپا با نام  Xiaomi Mi ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۰

یکی از یوتیوبرهای مطرح کانال Jerry Rig به نام «زک» در ویدیویی گوشی ردمی K20 پرو شیائومی را کالبدشکافی و اجزای داخلی آن را بررسی می‌کند. جذاب‌ترین بخش این اسمارت‌فون که در اروپا با نام  Xiaomi Mi 9T Pro شناخته می‌شود دوربین سلفی بیرون جهنده است اما البته جذابیت‌های آن به همین جا خلاصه نمی‌شود.

تمام منفذهای دستگاه از جمله این دوربین سلفی بیرون جهنده به طرز جالبی با پوشش‌های لاستیکی پوشانده شده‌اند. K20 پرو در اصل قرار بوده فاقد قابلیت ضد آب باشد و حتی در مقابل پاشیده شدن آب نیز مقاوم نشده. اما با وجود این پوشش‌های پلاستیکی احتمالا این گوشی نسبت به سایر گوشی‌هایی با وضعیت مشابه، مقاومت بیشتری در برابر مایعات از خود نشان می‌دهد.

ردمی K20 پرو

زک با برداشتن درب پشتی دستگاه مادربرد و سایر سخت‌افزار داخلی آن را نیز به نمایش در آورده است. تعدادی زیادی پنل و بردهای زیرمجموعه در درون مادربرد پنهان شده‌اند. پنل شفاف پشتی هم دید واضحی از استپ موتور و پیچی که باعث حرکت دوربین بیرون جهنده می‌شوند به دست می‌دهد.

پیشتر هم زک ویدیوی تست مقاومتی از این گوشی منتشر کرده بود که در آن با استفاده از ابزار تیز و برنده مختلفی از جمله کاتر مقاومت بدنه، نمایشگر و همچنین دوربین‌های K20 پرو را به چالش می‌کشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

    فوق العاده اس واقعا، بهتر از a50 سامسونگ

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۶ شهریور ۱۳۹۸

    من mi9t رو چند روزه گرفتم ک همون k20 عه امیدوارم مثل این گوشی قابلبت های ضد آب رو داشته باشه،چون دقیقا یجورن

مطالب پیشنهادی