ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدید وان پلاس 7T ماژول دایره‌ای دوربین را بهتر نشان می‌دهند

شرکت وان پلاس به فاصله یک هفته تا رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس 7T، تصاویر جدیدی از پنل پشتی این گوشی منتشر کرده است. اولین چیزی که با نگاه به تصاویر توجه بیننده را ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

شرکت وان پلاس به فاصله یک هفته تا رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس 7T، تصاویر جدیدی از پنل پشتی این گوشی منتشر کرده است.

اولین چیزی که با نگاه به تصاویر توجه بیننده را به خود جلب می کند، ماژول دایره ای دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 117 درجه ای، سنسور 48 مگاپیکسلی عریض با ضریب اف 1.6 و حسگر 12 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری است.

وان پلاس 7T

«Pete Lau» مدیرعامل وان پلاس این تصاویر را از مدل آبی (Haze Blue) منتشر کرده و در مورد دایره ای بودن ماژول می گوید:

«به دنبال بهترین تقارن در گوشی وان پلاس 7T بودم به همین خاطر تصمیم گرفتیم ماژول دوربین را دایره ای شکل طراحی کنیم. دایره در برابر گوشه های زاویه دار گوشی یک تضاد دوست داشتنی ایجاد کرده و با نگاه کردن به آن حس توازن به بیننده القا می شود.»

مدیرعامل وان پلاس می گوید آنها بعد از بررسی بیش از پنجاه طرح سرانجام طرح دلخواه و به قول او خاص را پیدا کرده اند. هنوز تصویری از پنل جلویی گوشی وان پلاس 7T منتشر نشده بنابراین نمی توان به وجود بریدگی نمایشگر یا دوربین بیرون جهنده در آن پی برد.

شایعه شده وان پلاس 7T از چیپست اسنپدارگون 855 پلاس، حافظه رم 8 گیگابایتی و نمایشگر 90 هرتزی بهره برده و با سیستم عامل اندروید 10 به بازار عرضه خواهد شد.

از این گوشی در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر ماه) به طور رسمی رونمایی خواهد شد. احتمالاً در هفته های آینده از گوشی وان پلاس 7T بیشتر خواهیم شنید.

دقایقی قبل نیز یک تصویر تبلیغاتی از وان پلاس 7T پرو منتشر شد که در ادامه ملاحظه می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی