ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

افکت سلفی سه بعدی به اسنپ چت اضافه شد

اسنپ چت از جدیدترین قابلیت برنامه خود به نام 3D Camera Mode رونمایی کرد. با کمک این قابلیت و آیفون X، کاربران می‌توانند زوایای جدید از اسنپ‌های دوستان خود را مشاهده کنند. اسنپ چت همواره ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

اسنپ چت از جدیدترین قابلیت برنامه خود به نام 3D Camera Mode رونمایی کرد. با کمک این قابلیت و آیفون X، کاربران می‌توانند زوایای جدید از اسنپ‌های دوستان خود را مشاهده کنند.

اسنپ چت همواره به ویژگی‌های جالبش معروف بوده. کاربرد 3D Camera Mode  اضافه کردن افکت‌های سه بعدی به سلفی‌های کاربران است که در آپدیت جدید این برنامه، دارندگان گوشی‌های آیفون X و جدیدتر می‌توانند افکت‌هایی جالبی روی سلفی‌های خود بگذارند. کاربران می‌توانند از 3D Lenses ،3D Filters و 3D Effects انتخاب کرده و آن‌ها را به سلفی‌های خود بچسبانند.

در صورتی که این سلفی‌ها داخل اسنپ‌ چت به اشتراک گذاشته شود، فرد مقابل می‌تواند با تکان دادن گوشی، زوایای دیگر سلفی دوستانش را نیز ببیند. کاربران همچنین می‌توانند عکس‌هایی که با این حالت گرفته‌اند را در گالری گوشی ذخیره کنند یا با دوستان خود در دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. البته کاربرانی که عکس‌ها را خارج از محیط اسنپ چت مشاهده می‌کنند، نمی‌توانند با تکان دادن گوشی، زوایای دیگر عکس‌ها را ببینند.

اسنپ چت
3D Camera Mode

اسنپ چت می‌گوید این قابلیت به کمک ویژگی‌های تشخیص عمق دوربین سلفی آیفون ممکن شده است. این حالت با توجه به اطلاعات بدست آمده از دوربین، ابتدا عکس با کیفیتی گرفته و با توجه به داده‌های عمق، مدل 3D از آن چه که آیفون دیده است را بازسازی کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در حال حاضر این قابلیت تنها با دوربین سلفی آیفون X و جدیدتر کار می‌کند، ولی کاربران همچنان می‌توانند افکت‌های 3D را به عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده توسط دوربین‌های پشتی نیز اضافه کنند. سخنگوی اسنپ چت می‌گویید احتمال این که 3D Camera Mode به دیگر گوشی‌ها نیز بیاید زیاد است ولی از ارائه زمان دقیق خودداری کرد.

باید دید پاسخ رقیب ازلی اسنپ چت یا همان اینستاگرام به این قابلیت چیست، زیرا تا کنون شاهد کپی کاری‌های زیادی از سوی اینستاگرام بوده‌ایم و مطمئنا اینستاگرام شانس برخورداری از این ویژگی را از دست نخواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی