ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر اولترا واید جدید اچ پی با قابلیت نمایش دو تصویر همزمان معرفی شد

اچ پی نمایشگر اولترا واید S430c را معرفی کرده است. این مانیتور ۴۳.۳ اینچی به کاربران اجازه می‌دهد تا خروجی دو دستگاه مختلف را در یک قاب نمایش دهند. به کمک دو درگاه USB C ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۵

اچ پی نمایشگر اولترا واید S430c را معرفی کرده است. این مانیتور ۴۳.۳ اینچی به کاربران اجازه می‌دهد تا خروجی دو دستگاه مختلف را در یک قاب نمایش دهند.

به کمک دو درگاه USB C این نمایشگر، کاربران می‌توانند دو دستگاه مختلف را به نمایشگر S430c متصل کنند و هر دو تصویر را همزمان با هم مشاهده کنند. نحوه نمایش تصاویر دو دستگاه به گونه‌ای است که انگار شما دو نمایشگر ۲۴ اینچی را در کنار یکدیگر گذاشته‌اید. این موضوع به کاربران حرفه‌ای کمک شایانی خواهد کرد.

همچنین به کمک قابلیت HP DeviceBridge،  کاربران می‌توانند با عمل درگ اند دراپ (Drag And Drop) به سادگی فایل‌های خود را از طریق USB C بین دو دستگاه جا به جا کنند. نحوه انتقال فایل‌ها در نوع خود جالب است. مانیتور اولترا واید اچ پی در این جا مانند یک هاب USB C عمل کرده و به کمک آن می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را از دستگاه اول به دستگاه دوم انتقال دهید.

نمایشگر اولترا واید S430c اچ پی
نمایشگر اولترا واید S430c اچ پی

این نمایشگر اولترا واید با رزولوشن ‌4K با دقت تصویر ۳۸۴۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۶۰ فریم بر ثانیه است که متاسفانه از هیچ نوع استاندارد HDR پشتیبانی نمی‌کند. اما این نمایشگر می‌تواند ۹۹ درصد گستره رنگ sRGB را نمایش داده و روشنایی ۳۵۰ نیتی را نیز برای کاربران فراهم کند. اچ پی در این نمایشگر اولترا واید از پوشش مات استفاده کرده تا از هرگونه انعکاس نور جلوگیری کند.

نمایشگر اولترا واید S430c مجهز به یک وب کم بیرون جهنده با تکنولوژی IR است تا پشتیبانی از ویندوز هلو را نیز فراهم کرده باشد. این مانیتور دارای ۴ پورت USB A، دو پورت USB C، یک پورت HDMI و ورودی DisplayPort است. همچنین کاربران می‌توانند از جک ۳.۵ میلیمتری نیز برای اتصال اسپیکر به این مانیتور استفاده کنند.

با این حال مهمترین قابلیت این نمایشگر اولترا واید S430c نشان دادن دو تصویر مختلف در یک قاب است که از سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس، اندروید و macOS پشتیبانی می‌کند. متاسفانه اگر از کاربران iOS هستید، نمی‌توانید از این نمایشگر استفاده کنید. اچ پی قرار است از ۴ نوامبر برابر با 13 آبان ماه، این نمایشگر را با قیمت ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Arash Eskandari
    Arash Eskandari | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

    رزولوشن 2k هست نه 4k

مطالب پیشنهادی