ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی Elite Dragonfly معرفی شد؛ سبک ترین لپ تاپ 13 اینچی تبدیل شونده دنیا

اچ پی از جدیدترین لپ تاپ بیزینسی خود به نام Elite Dragonfly با بدنه منیزیمی، پورت های متعدد، رنگ آبی تیره و وزن سبک رونمایی کرد. سازنده مدعی شده لپ تاپ Elite Dragonfly سبک ترین ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

اچ پی از جدیدترین لپ تاپ بیزینسی خود به نام Elite Dragonfly با بدنه منیزیمی، پورت های متعدد، رنگ آبی تیره و وزن سبک رونمایی کرد. سازنده مدعی شده لپ تاپ Elite Dragonfly سبک ترین لپ تاپ 13 اینچی بیزینسی و تبدیل شونده دنیاست.

لپ تاپ اچ پی Elite Dragonfly با وزن 1 کیلوگرمی با یک دست به راحتی قابل حمل بوده و بسیار سبکتر از لپ تاپ های EliteBook ساخت همین کمپانی است.

لپ تاپ Elite Dragonfly اچ پی

یکی از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ Elite Dragonfly قابلیت چرخش 360 درجه ای نمایشگر آن است که می توان با این کار از آن به عنوان تبلت استفاده کرد. این محصول از قلم استایلوس نیز پشتیبانی کرده اما باید آنرا جداگانه خرید.

اطراف بدنه دو پورت تاندربولت 3 قرار گرفته که می توان از هر دو برای شارژ کردن لپ تاپ استفاده کرد. همچنین دو پورت USB-C، درگاه USB 3.1 نسل اول، پورت HDMI، جک 3.5 میلیمتری هدفون و قفل کنسینگتون (Kensington) نیز در این محصول تعبیه شده اند.

حاشیه طرفین و بالای نمایشگر به ترتیب 4.75 و 10.25 میلیمتر بوده و وب کم با رزولوشن 720p با قابلیت پشتیبانی از ویندوز هِلو (Windows Hello) بالای آن جا خوش کرده. این وب کم دارای شاتر مکانیکی است و می توان برای حفاظت از حریم شخصی آن را روی لنز دوربین کشید. حسگر اثر انگشت نیز روشی دیگر برای باز کردن قفل لپ تاپ است.

لپ تاپ مورد بحث از نسل هشتم پردازنده های اینتل سری vPro برخوردار بوده و در مدل پایه از پردازنده Core i3-8145U و در بالاترین مشخصات سخت افزاری از پردازنده Core i7-8565U بهره می برد. تمامی مدل ها به پردازشگر گرافیکی مجتمع اینتل UHD Graphics 620 مجهز شده اند.

می توان لپ تاپ مذکور را با 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3 و 2 ترابایت حافظه اس اس دی NVMe سفارش داد. شایان ذکر است مدل پایه با حافظه رم 8 گیگابایتی و اس اس دی 128 گیگابایتی M.2 به بازار عرضه می شود.

از دیگر ویژگی های لپ تاپ Elite Dragonfly می توان به پشتیبانی از وای فای 6 (802.11ax) اشاره کرد که پنج برابر سرعت بیشتری نسبت به استاندارد 802.11ac دارد. می توان مدل 4G را نیز انتخاب کرد که به دلیل بهره مندی از مجموعاً 4 آنتن، سرعت بالاتری نسبت به لپ تاپ EliteBook x360 1030 با دو آنتن به ارمغان می آورد.

لپ تاپ Elite Dragonfly اچ پی

لپ تاپ Elite Dragonfly از قابلیت شخصی سازی برخوردار بوده و می توان با چشم پوشی از وزن 1 کیلوگرمی، باتری 56 وات ساعتی را برای آن سفارش داد که دوام باتری را به 24.5 ساعت می رساند. طول عمر باتری در مدل معمولی با باتری 38 وات ساعتی، 16.5 ساعت است. هر دو باتری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کرده و در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می شوند.

نمایشگر 13.3 اینچی لپ تاپ مذکور از رزولوشن فول اچ دی با روشنایی 400 نیت برخوردار بوده و مصرف بسیار کمی دارد. می توان نمایشگر درخشان تر با رزولوشن UHD را نیز سفارش داد که از HDR و روشنایی 550 نیت بهره می برد.

برای کاربرانی که حریم خصوصی برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، نمایشگر دیگری با رزولوشن فول اچ دی و روشنایی 1000 نیت موجود است. این نمایشگر با بهره مندی از قابلیت Sure View زاویه دید را محدود می کند.

عناوینی که اچ پی برای این لپ تاپ انتخاب کرده نیز در نوع خود جالب هستند:

  • اولین لپ تاپ بیزینسی تبدیل شونده دنیا با 4 آنتن LTE
  • اولین لپ تاپ 13 اینچی تبدیل شونده دنیا با بالاترین نسبت بدنه به نمایشگر (86 درصد)
  • بالاترین دوام باتری در لپ تاپ 13 اینچی بیزینسی تبدیل شونده

لپ تاپ Elite Dragonfly با شروع قیمت 1549 دلار از ماه نوامبر (آبان) به دست خریداران خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FARHAD SHIRAVANI
    FARHAD SHIRAVANI | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

    من که مدله خیلی قدیمیشو دارم راضیم چه برسه به این فلفل کوچولو...

مطالب پیشنهادی