ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت ۳۰ آر اس معرفی شد؛ نسخه لوکس هواوی میت ۳۰ پرو

در کنار رونمایی از هواوی میت ۳۰ پرو و میت ۳۰، هواوی از نسخه لوکس این گوشی با همکاری پورشه نیز پرده برداشته است. این گوشی که در دسته‌بندی گوشی‌های پورشه دیزاین قرار می‌گیرد، با ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۷

در کنار رونمایی از هواوی میت ۳۰ پرو و میت ۳۰، هواوی از نسخه لوکس این گوشی با همکاری پورشه نیز پرده برداشته است. این گوشی که در دسته‌بندی گوشی‌های پورشه دیزاین قرار می‌گیرد، با نام تجاری هواوی میت ۳۰ آر اس به بازار عرضه خواهد شد.

برخلاف طراحی هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو که از حلقه دور دوربین ۳ گانه خود بهره می‌بردند، هواوی میت ۳۰ آر اس از طراحی متفاوت‌تری برخوردار است. این گوشی با دو رنگ قرمز و مشکی به بازار عرضه می‌شوند که همانند دیگر گوشی‌های هواوی، از پوشش چرم برای قاب پشتی خود استفاده می‌کند. برخلاف هواوی میت ۳۰ پرو که قاب پشتی شیشه‌ای با دو پوشش براق و مات دارد، هواوی میت ۳۰ آر اس با ترکیب چرم و شیشه به بازار خواهد آمد.

در دو طرف قاب پشتی هواوی میت ۳۰ آر اس چرم قرمز یا مشکی استفاده شده و در میان آن شیشه‌ای مشکی به کار رفته است که بر اساس گفته‌های پورشه، حس آیرودینامیکی را به کاربر القا می‌کند.همچنین این طراحی باعث می‌شود تا کاربران با آسودگی خاطر بیشتری گوشی را در دستانشان بگیرند. پورشه می‌گوید این طراحی باعث القای حس مرغوبی به کاربران می‌شود.

هواوی میت 30 آر اس پورشه دیزاین

مشخصات فنی هواوی میت ۳۰ آر اس نسخه ارتقا یافته هواوی میت ۳۰ پرو است و با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌شود. همچنین مانند دو گوشی دیگر میت ۳۰، این گوشی لوکس از همان چیپست قدرتمند کرین ۹۹۰ 5G استفاده می‌کند که با توجه به میزان سرسام آور رم، سرعت باورنکردنی اجرای برنامه‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

دوربین‌های هواوی میت ۳۰ آر اس نیز همانند نسخه «معمولی‌تر» خود بوده و از ۳ دوربین بهره می‌برد. دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۶ به همراه دوربین اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی با ضریب f ۱.۸ و در نهایت دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با ضریب f ۲.۴ وظایف تصویربرداری را بر عهده دارند.

نمایشگر این گوشی گران قیمت نیز همانند میت ۳۰ پرو از پنل ۶.۵۳ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۱۷۶ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸.۴ به ۹ بهره می‌برد. این پنل که انحنای لبه هایش به ۸۸ درجه می رسد، از گاموت رنگی DCI-P3 و HDR پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این گوشی از شارژ سریع ۴۵ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۲۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

هواوی میت ۳۰ آر اس با قیمت ۲۱۰۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد که رقم بسیار بالایی به حساب می‌آید، اما برای طرفداران گوشی‌های خاص و لوکس نباید این قیمت زیاد آن‌قدر‌ها هم اهمیت چندانی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • SD835
    SD835 | ۲۸ شهریور ۱۳۹۸

    سلام، در مورد تعداد دوربین ها اشتباه نوشتید. (همانند نسخه معمولی تر خود) نسخه پورشه چهار تا دوربین داره

    • کورش چایچی
      کورش چایچی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۸

      دوربین چهارم مد نظر شما، همان دوربین ToF تشخیص عمق هواوی میت ۳۰ پرو هستش که اینجا فقط چیدمانش متفاوت‌تر قرار گرفته.
      برای توضیحات دقیق‌تر لینک زیر را مطالعه بفرمایید.
      https://www.gsmarena.com/huawei_and_porsche_cooperate_to_bring_porsche_design_mate_30_rs-news-39260.php

مطالب پیشنهادی