ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل HTC عوض شد؛ شرکت تایوانی به اوج باز می‌گردد؟

کمپانی HTC اعلام می کند که «Yves Maitre»، مدیر پیشین شرکت مخابراتی Orange را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت به خدمت گرفته است. «Cher Wang»، مدیرعامل پیشین همچنان به عنوان رئیس در این کمپانی باقی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

کمپانی HTC اعلام می کند که «Yves Maitre»، مدیر پیشین شرکت مخابراتی Orange را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت به خدمت گرفته است. «Cher Wang»، مدیرعامل پیشین همچنان به عنوان رئیس در این کمپانی باقی خواهد ماند.

«Maitre» قرار است با تمرکز بر واقعیت مجازی، تکنولوژی 5G، و واقعیت تعمیم یافته (Extended Reality) کمپانی تایوانی را بار دیگر به دوران اوج بازگرداند. او در کنفرانس خبری پس از انتصاب خود جملات زیر را بیان کرد:

«ما می خواهیم علاوه بر ساخت بهترین سخت افزارها برای مصرف کنندگان، سرویس هایی کامل توسعه دهیم که به کارگیری و مدیریت آنها را آسان خواهد کرد.»

مدیرعامل اچ تی سی عوض شد
Cher Wang (چپ)، مدیرعامل پیشین اچ تی سی همچنان در این شرکت باقی خواهد ماند

احتمالاً منظور «Maitre» از جمله بالا تمرکز بر توسعه سرویس برای «Vive VR»، هدست واقعیت مجازی این کمپانی است. تمرکز بر شبکه 5G از دیگر اهداف این شرکت اعلام شده. این کمپانی اخیراً در همکاری با شرکت Sprint از یک هاب 5G رونمایی کرد که به کاربران اجازه می دهد بدون گوشی 5G از سرعت بالای شبکه نسل پنجم بهره ببرند.

«Cher Wang»، مدیرعامل پیشین اچ تی سی معتقد است انتخاب «Maitre» تصمیم درستی برای رقم زدن فصلی تازه در تاریخ این کمپانی تایوانی است. اما باید دید با توجه به وضعیت مالی بحرانی این شرکت مدیرعامل جدید می تواند کاری از پیش ببرد یا خیر.

سال 2018 برای اولین بار میزان درآمدهای HTC به کمتر از یک میلیارد دلار رسید و تنها 770 میلیون دلار عاید این شرکت شد. این شرکت برای بهبود وضعیت خود مجبور شد قسمتی از کسب و کار تلفن هوشمند خود را به مبلغ 1.1 میلیارد دلار به گوگل واگذار کند. بخش Vive این شرکت نیز به دلیل عدم محبوبیت واقعیت مجازی با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کند.

اگر «Yves Maitre» نتواند HTC را از بحران خارج کند احتمالاً نامش به عنوان آخرین مدیرعامل این شرکت تایوانی در تاریخ ثبت خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • javad_bat
    javad_bat | ۲۹ شهریور ۱۳۹۸

    خدا کنه نرم افزار ها و لانچر خودش رو برگردونه و انقدر مینیمال ادامه نده و مثل قدیم خاص بشه

  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۲۸ شهریور ۱۳۹۸

    اچ تی سی پشتیبانی نرم افزاریش خیلی ضعیفه. من شخصا به خاطر همین مورد دیگه اچ تی سی نمیخرم. گوی HTC One ME رو حتی یک دونه پکیج امنیتی هم براش آپدیت نداد چه برسه افزایش ورژن اندروید.

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۸ شهریور ۱۳۹۸

    این تمرکزات بیخود رو هم نکنه و چن تا گوشی با کیفیت با قابلیتهای روتین جدید و قیمت مناسب تولید کنه خود به خپد به اوج برمیگرده

مطالب پیشنهادی