ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی واچ جی تی ۲ معرفی شد

امروز هواوی در کنار معرفی گوشی‌های جدید میت ۳۰ پرو میت ۳۰، از ساعت هوشمند خود به نام هواوی واچ جی تی ۲ نیز رونمایی کرد تا پس از یک سال شاهد به روز رسانی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۴

امروز هواوی در کنار معرفی گوشی‌های جدید میت ۳۰ پرو میت ۳۰، از ساعت هوشمند خود به نام هواوی واچ جی تی ۲ نیز رونمایی کرد تا پس از یک سال شاهد به روز رسانی ساعت  هوشمند هواوی باشیم.

هواوی برخلاف جریان بازار شنا کرده و سیستم‌عامل شخصی Lite OS را برای هواوی واچ جی تی ۲ انتخاب کرده است. همچنین برخلاف دیگر ساعت‌های هوشمند که معمولا از چیپست اسنپدراگون ویر ۳۱۰۰ استفاده می‌کنند، هواوی از چیپست کرین A1 که مخصوص ساعت‌های هوشمند طراحی کرده بهره می‌برد.

اما نکته عجیب استفاده از ۱۶ مگابایت (درست خواندید) رم در نسخه ۴۲ میلیمتری و ۳۲ مگابایت در نسخه ۴۶ میلیمتری است. با توجه به این اکثر ساعت‌های هوشمند به ۱ گیگابایت رم مجهز هستند، استفاده از این مقدار کمی شک برانگیز است. البته با توجه به سابقه ما با هواوی واچ جی تی، می‌توان انتظار کاربری روانی از هواوی واج جی تی ۲ داشت.

هواوی واچ جی تی ۲

صفحه نمایش دو مدل ۴۶ میلیمتری و ۴۲ میلیمتری به ترتیب ۱.۳۹ اینچ با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل و ۱.۲ اینچ با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسلی است که هر دو از تکنولوژی OLED بهره می‌برند. مدل بزرگتر طراحی مشابه هواوی واچ جی تی دارد ولی مدل کوچکتر از طراحی مینیمال‌اری برخوردار است و تا حدودی شبیه گلکسی واچ است.

هواوی واچ جی تی ۲ برای اولین بار به قابلیت تماس تلفنی مجهز شده است و هواوی مدعی شده که بلوتوث به کار رفته در این ساعت هوشمند به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۵۰ متر از گوشی خود فاصله گرفته و همچنان قادر به برقراری تماس تلفنی باشند. البته گفتنی است که هواوی واچ جی تی ۲ از سیم کارت مجزا پشتیبانی نمی‌کند و همچنان به یک گوشی هوشمند نیاز دارد.

هواوی واچ جی تی ۲

هواوی از قابلیت‌های ورزشی نیز غافل نشده و هواوی واچ جی تی ۲ قادر است تا ۱۵ ورزش مختلف را پایش کند. این ساعت هوشمند از ۸ ورزش مختلف فضای باز و ۷ ورزش مخصوص سالن پشتیبانی می‌کند و علاقه‌مندان به ورزش بدن‌سازی نیز می‌توانند به کمک هواوی واچ جی تی ۲، تمرینات خود را پایش کنند. همچنین هواوی واچ جی تی ۲ می‌تواند هر ۱۰ دقیقه ضربان قلب به همراه الگوی تنفس و کیفیت خواب کاربران را نیز پایش کند.

هواوی واچ جی تی ۲ ۴۶ میلیمتری از باتری ۴۵۵ میلی آمپر ساعتی و ساعت ۴۲ میلیمتری از باتری ۲۱۵ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند که ساعت بزرگتر قادر است تا ۲ هفته شارژ نگه‌داری کند.

هواوی واچ جی تی 2 در دو مدل 42 و 46 میلیمتری به ترتیب با قیمت 229 و 249 یورو از ماه آینده به فروش خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی