ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعد قلم سرفیس پن احتمالا از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند

مایکروسافت اختراع جدیدی را ثبت کرده که از احتمال پشتیبانی قلم سرفیس پن (Surface Pen) از شارژ بیسیم خبر می دهد. در صفحه ثبت اختراع یا همان پتنت قلم سرفیس پن که در کمیسیون ارتباطات ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

مایکروسافت اختراع جدیدی را ثبت کرده که از احتمال پشتیبانی قلم سرفیس پن (Surface Pen) از شارژ بیسیم خبر می دهد.

در صفحه ثبت اختراع یا همان پتنت قلم سرفیس پن که در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به ثبت رسیده، عبارت «Charging Coil» یا سیم پیچ شارژ نوشته شده که به احتمال زیاد به منبع تغذیه درونی این قلم برای شارژ شدن اشاره می کند. اگر این حدس درست باشد به معنی بی نیازی قلم جدید از باتری AAAA خواهد بود.

کویل یا سیم پیچ در قلم های دیگر هم یافت می شود. در اپل پنسل 2 که با اتصال به آیپد پرو به شکل بیسیم شارژ می شود، سیم پیچ مشابهی تعبیه شده که تصویر آنرا در زیر مشاهده می کنید:

به احتمال زیاد سرفیس پن جدید همانند اپل پنسل 2 از شارژ بیسیم پشتیبانی خواهد کرد

اخیراً «زک نلسون» از کانال JerryRigEverything  نیز قلم اس پن گلکسی نوت 10 پلاس را کالبدشکافی کرد که در آن سیم پیچ در نوک قلم تعبیه شده بود و وظیفه شارژ کردن آن را بر عهده داشت.

شایان ذکر است که سرفیس پن از طریق آهنربا توانایی اتصال به لپ تاپ های سرفیس را دارد ولی قابلیت شارژ بیسیم در آن تعبیه نشده. انتظار می رود ثبت اختراع جدید مایکروسافت سرانجام قابلیت شارژ بیسیم را به این قلم بیاورد.

احتمالاً سرفیس پن را باید جداگانه به قیمت 99 دلار خریداری کرد. برای اطمینان از این موضوع باید تا تاریخ دوم اکتبر (10 مهر ماه) و رویداد سرفیس مایکروسافت صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی