ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزییات جدید از اپل تگ و نحوه ردیابی وسایل گم شده در Find My

اسکرین شات های جدیدی از اپلیکیشن Find My منتشر شده است که عملکرد ردیابی وسایل گم شده با اپل تگ (Apple Tag) را نشان می دهد. در تصاویری که سایت MacRumors منتشر کرده، تب Items ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

اسکرین شات های جدیدی از اپلیکیشن Find My منتشر شده است که عملکرد ردیابی وسایل گم شده با اپل تگ (Apple Tag) را نشان می دهد.

در تصاویری که سایت MacRumors منتشر کرده، تب Items در اپلیکیشن Find My دیده می شود که در آن عبارت «مکان وسایل روزمره خود را بدانید»، نوشته شده. در تصویر دیگر نیز جمله «با تگ کردن وسایل خود با B389 هیچ گاه آنها را گم نخواهید کرد» به چشم می خورد. اپل از اسم رمز «B389» برای اپل تگ استفاده می کند.

اسکرین شات صفحه Items که به کمک اپل تگ می توان وسایل گم شده را پیدا کرد

اگر کاربر وسیله ای که آنرا در لیست ردیابی قرار داده گم کند، به او نوتیفیکیشن ارسال خواهد شد. در این حالت با رفتن به Find My و فعال کردن آژیر اپل تگ می توان مکان وسیله گم شده را پیدا کرد.

اگر کاربر نتواند وسیله را پیدا کند اپل تگ وارد مد گم شده یا «Lost Mode» می شود. در این حالت در صورتیکه فرد دیگری که آیفون دارد شی گم شده را پیدا کند اطلاعات تماس مالک وسیله برای او نمایش داده شده و می تواند از طریق پیامک یا تماس تلفنی به او اطلاع دهد. به صاحب اصلی نیز نوتیفیکیشن ارسال می شود.

شکل احتمالی اپل تگ که از بیلد ماه ژوئن iOS 13 استخراج شده است

می توان مکان هایی را در برنامه تحت عنوان مناطق امن یا «Safe Locations» تعریف کرد. در این صورت با دور شدن از وسیله تگ شده نوتیفیکیشن ارسال نخواهد شد. همچنین می توان مکان وسایل را با دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک گذاشت. از واقعیت افزوده نیز برای سهولت در پیدا کردن اشیا گم شده کمک گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است که اسکرین شات ها از بیلد ماه ژوئن iOS 13 استخراج شده اند بنابراین احتمال دارد تب Items در نسخه نهایی متفاوت با آنچه که در تصاویر ملاحظه کردید باشد.

معلوم نیست اپل چه زمانی اپل تگ را به بازار عرضه خواهد کرد ولی احتمال دارد از این گجت در رویدادی در ماه اکتبر یا ماه های بعد از آن رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۳۰ شهریور ۱۳۹۸

    ایرانیا دزدگیر ماشینشون میکننش

مطالب پیشنهادی