ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویوو V17 پرو با دو دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی شد

در حالی که تنها چند روز از معرفی گوشی ویوو نکس ۳ می گذرد شرکت سازنده از یک موبایل جدید برای بازار محصولات میان رده خود رونمایی کرده است. این گوشی که ویوو V17 پرو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

در حالی که تنها چند روز از معرفی گوشی ویوو نکس ۳ می گذرد شرکت سازنده از یک موبایل جدید برای بازار محصولات میان رده خود رونمایی کرده است. این گوشی که ویوو V17 پرو نام دارد از همان چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ بهره می گیرد که پیشتر در ویوو V15 پرو استفاده شده بود و اوایل امسال معرفی شد.

شرکت سازنده ۸ گیگابایت رم برای این موبایل در نظر گرفته و ظرفیت باتری آن را به ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت افزایش داده است و نکته مهم اینکه افزایش ظرفیت باتری دستگاه باعث بیشتر شدن ضخامت آن (۹.۸ میلیمتر) شده است.

البته این بدنه حجیم تا حدودی نیز به استفاده ویوو از دوربین سلفی پاپ آپ مربوط می شود که احتمالا فضای قابل توجهی را در بدنه اشغال کرده است. ویوو V17 پرو همچنین دو دوربین سلفی با ترکیب حسگرهای ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی واید دارد. هر دوی این دوربین ها درون ماژول مستطیلی دستگاه جای داده شده اند که در پشت نمایشگر تعبیه شده و از محفظه اش بیرون می آید. این ماژول موتوری هچنین حاوی یک میکروفن و چراغ LED می شود که نور مورد نیاز در زمان عکاسی را تامین خواهد کرد.

ویوو V17 پرو

دوربین های پاپ آپ امکانی را برای ویوو فراهم کرده اند که نمایشگرهایی با حاشیه اندک و بعضا فاقد بریدگی را در تلفن های هوشمندش به کار بگیرد و این امر در مورد گوشی ویوو V17 پرو نیز صدق میکند. دستگاه به یک نمایشگر اولد ۶.۴۴ اینچی با رزلوشن 1080p و پوشش صد درصدی DCI-P3 و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ مجهز شده است که کمی نسبت به گوشی های امروزی کشیده تر است. این گوشی به یک حسگر اثرانگشت هم مجهز شده که طبق انتظار قبلی در زیر نمایشگرش تعبیه شده است.

در بخش پشتی بدنه این موبایل نیز یک دوربین چهارگانه با ترکیب حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم دو برابری، ۸ مگاپیکسلی الترا واید یا فوق عریض با قابلیت تصویربرداری ماکرو و در نهایت سنسور دو مگاپیکسلی عمق سنج خودنمایی می کند.

ماژول دوربین مستطیلی این موبایل در بخش میانی پشت آن قرار گرفته و لبه فلزی برآمده ای دارد که حین دست گرفتن گوشی کاملا احساس می شود و این مساله با توجه به ضخامت کلی دستگاه کمی آزاردهنده است.

جدیدترین میان رده ویوو همچنین اولین عضو از خانواده وی آن محسوب می شود که به پورت USB-C مجهز شده است. برچسب قیمتی تعیین شده برای این گوشی ۴۲۲ دلار است و با در نظر داشتن امکاناتش برای علاقمندان به سلفی انتظار می رود که در برخی بازارهای خاص با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شود. با این حال نباید از یاد برد که محصولاتی نظیر شیائومی ردمی K20 با اسنپدراگون ۸۵۵ و البته قیمت پایین تر هم اکنون در بازار هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی