ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم ۷۷ برای اندروید
نرم افزار و اپلیکیشن

امکان دسته بندی تب های باز در کروم جدید برای اندروید

هفته گذشته گوگل کروم ۷۷ را برای سیستم های دسکتاپی منتشر کرد و حالا وقت آن رسیده که دستگاه های اندرویدی نیز بهبودهای این نسخه از مرورگر محبوب گوگل را دریافت کنند. اپ اندروید کروم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

هفته گذشته گوگل کروم ۷۷ را برای سیستم های دسکتاپی منتشر کرد و حالا وقت آن رسیده که دستگاه های اندرویدی نیز بهبودهای این نسخه از مرورگر محبوب گوگل را دریافت کنند. اپ اندروید کروم طی ۷ سال گذشته از زمان انتشار اولیه دستخوش تحولات و به روز رسانی های زیادی شده که البته این تغییرات کمتر به بهبود تب های آن مربوط می شدند.

حالا خوشبختانه این امر قرار است تغییر کند چراکه گوگل اعلام کرده طی هفته های آتی کاربران اندروید قالب شبکه ای جدیدی را در آن مشاهده می کند که انتخاب تب ها را برایشان راحت تر کرده و مشاهده نسخه بند انگشتی از تب هایی که باز کرده اند را میسر خواهد نمود.

کروم ۷۷ برای اندروید

البته باز هم باید تاکید کنیم که این تغییرات صرفا مختص به کاربران اندروید هستند چراکه مشاهده این قالب شبکه ای از تب ها پیشتر برای دارندگان آیفون میسر شده. در کنار این قالب گوگل روش تازه ای را هم برای دسته بندی تب ها در کروم ۷۷ در نظر گرفته است که به کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی امکان می دهد حساب تب های باز خود را داشته باشند و آنها را براساس اهمیت یا موضوع دسته بندی کنند.

علاوه بر این از این پس می توانید با کمک ابزاری به نام تب سوئیچر که در انتهای صفحه نمایش داده می شود به راحتی تب های موجود در یک گروه را تغییر دهید. برای آسودگی هرچه بیشتر شما هم امکان مشاهده پیش نمایش تب ها با حرکت دادن نشانگر روی آنها برایتان میسر خواهد شد.

در نهایت گوگل نوعی ابزار داخلی هلپ یا کمک را به نسخه های دسکتاپ و اندروید این مرورگر اضافه کرده است؛ به لطف این ابزار هر زمان که به دنبال موضوعی در کروم بگردید پاسخ به آن سوالات درون آدرس بار به نمایش در می آیند و این یعنی با سرعت بیشتری میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی