ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویداد فیناپ با موضوع «بانکداری باز» ۴ مهر برگزار می‌شود

دهمین رویداد «فیناپ» با موضوع «بانکداری باز» پنج‌شنبه ۴ مهر ماه، همزمان با تولد دوسالگی آن برگزار خواهد شد. در این رویداد بستر توسعه و رشد نرم‌افزارها و شرکت‌های فین‌تک، فراهم شدن زيرساخت نوآوری بانکی و بانکداری ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۰

دهمین رویداد «فیناپ» با موضوع «بانکداری باز» پنج‌شنبه ۴ مهر ماه، همزمان با تولد دوسالگی آن برگزار خواهد شد. در این رویداد بستر توسعه و رشد نرم‌افزارها و شرکت‌های فین‌تک، فراهم شدن زیرساخت نوآوری بانکی و بانکداری باز در کشور بررسی خواهد شد.

دهمین رویداد فیناپ چالش‌های حوزه بانکداری باز و فین‌تک‌ها را با حضور مدیران و متخصصان صنعت بانکی و فین‌تک بررسی می‌کند. همچنین در بخش دیگر این رویداد، تجربیات جهانی درخصوص بانکداری باز توسط مهمانی از کشوری دیگر بررسی می‌شود. در قسمت آموزش که بخش جدایی‌ناپذیر سلسله رویدادهای فیناپ است، موضوع اقتصاد رفتاری و بانکداری باز مطرح می‌شود.

«پرتو جغتایی» عکاس و روزنامه نگار ورزشی، «صادق فرامرزی» مدیرعامل فرابوم، «رضا میرزا» مدیرعامل بانک تک، «سعید احمدی پویا» معاون کسب و کار دیجی‌پی، «عماد ایرانی» مدیر شبکه شاتوت، «امید ترابی» عضو هیات مدیره شرکت توسن از جمله راویان فیناپ هستند که تجربیات خود را در حوزه‌های مختلف کارآفرینی بیان می‌کنند.

«محمد فرجود» مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و «امیر ناظمی» رئیس سازمان فناوری اطلاعات از دیگران مهمانان فیناپ دهم هستند که ناظمی در  فیناپ پلاس با «امیر مستکین» دبیر ارشد دیجیاتو، به گفتگو خواهد نشست.

این رویداد که سومین رویداد فیناپ در سال ۹۸ و دهمین رویداد آن در دو سال گذشته است در سالن آمفی تئاتر پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده و مهمان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در دهمین رویداد فیناپ می‌توانند از طریق سایت ایوند و کد تخفیف digiato ثبت‌نام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر و اخبار رویداد، شبکه‌های اجتماعی فیناپ با شناسۀ Finupevent را دنبال کنند. گفتنی‌ست رویداد فیناپ رأس ساعت ۱۳ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی