ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایستر اگ‌های جدید گوگل برای تجدید خاطره با سریال فرندز

احتمال این که دلتان برای سریال فرندز تنگ شده باشد بسیار زیاد است. به هر حال این سریال ممکن است بخشی از تاریخ زندگیتان به حساب بیاید. گوگل هم مانند شما علاقه ویژه‌ای به این ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

احتمال این که دلتان برای سریال فرندز تنگ شده باشد بسیار زیاد است. به هر حال این سریال ممکن است بخشی از تاریخ زندگیتان به حساب بیاید. گوگل هم مانند شما علاقه ویژه‌ای به این سریال دارد و با توجه به رسیدن ۲۵ امین سالگرد شروع این سریال، ایستر اگ‌هایی را در نتایج جستجو شما نمایش می‌دهد.

اگر نام هر یک از اعضای این گروه از دوستان دوست داشتنی را در گوگل جستجو کنید (دقت کنید که باید نام‌های استفاده شده در این سریال را جستجو کنید و نه نام اصلی هنرپیشه‌ها)، در کنار کارت اطلاعاتی که برای این شخصیت‌های دوست‌داشتنی نمایش داده می‌شود، یکی از معروف‌ترین صحنه‌های منتخب هر کاراکتر را نیز می‌توانید در قالب آیکونی مشاهده کنید.

برای مثال صحنه معروف بالا بردن مبل راس که در راه‌رو گیر کرده بود برای جستجو راس گلر (Ross Geller) نمایش داده می‌شود. اگر این شخصیت را جستجو کنید، آیکون مبل زرد رنگ در کنار اسم راس نمایان می‌شود که با کلیک روی آن صفحه نمایش شما کج شده و همزمان صدای راس که «پیوت» را فریاد می‌زند، شنیده می‌شود. اگر این کار را چندبار انجام دهید صفحه بیشتر کج شده تا جایی که راس می‌گوید «(این مبل) دیگر پیوت نمی‌کند» و آیکون مربوط به این مبل نیز از وسط به دو نیم می‌شود.

فرندز
پیوت - راس گلر

یا نتایج سرچ جویی تریبیانی (Joey Tribbiani)، آیکون یک پیتزا را نشان می‌دهد که همانطور که می‌توانید حدس بزنید مربوط به جمله معروف «جویی غذایش را به کسی نمی‌دهد» است. با کلیک روی آیکون پیتزا، تعدادی همبرگر و هات‌داگ روی نتایج جستجو نمایان می‌شود که همزمان جویی اقدام به جمع‌آوری آن‌ها کرده و جمله معروفش را تکرار می‌کند.

فرندز
جویی غذایش را به کسی نمی‌دهد

این نتایج در رابطه با دیگر شخصیت‌های سریال فرندز نیز صادق است. اگر فیبی بافی (Phoebe Buffay) را سرچ کنید، آهنگ افتضاحش را می‌توانید دوباره گوش دهید. با کلیک روی آیکون گیتار، فیبی آهنگ «اسملی کت» را برای شما می‌خواند. همچنین نتایج چندلر (Chandler Bing) بینگ نیز با آیکون صندلی چرمش نمایش داده می‌شود که در صورت کلیک روی آن یک اردک و جوجه در پایین صفحه شما حرکت خواهند کرد.

در آخر با جستجوی ریچل گرین (Rachel Green)، آیکون نمایش داده شده همانند مدل موی ریچل خواهد بود که با کلیک روز آن، صفحه جدید باز شده و تمام عکس‌های مربوط به این مدل موی پرطرفدار برایتان نمایش داده خواهد شد.

اگر از طرفداران سریال فرندز هستید، پیشنهاد می‌کنیم خودتان این شخصیت‌ها را جستجو کرده و با این سریال دوست داشتنی، تجدید خاطر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M.Gh
    M.Gh | ۳۰ شهریور ۱۳۹۸

    خیلی من این سریال رو دوشت دارم و قطعا از بهترین هاست..ولی مانیگا رو توضیح ندادید ک یه سطل ابه ک با کلیک کردن روش یه اسنفج هم ظاهر میشه

مطالب پیشنهادی