ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گام بلند مایکروسافت برای فراگیر کردن پایتون؛ ۴۴ ویدیو آموزشی رایگان

کانال یوتیوب مایکروسافت با هدف آموزش رایگان زبان برنامه‌نویسی پایتون ویدیو‌های آموزشی ۴۴ قسمتی را عرضه کرده که توسط کریستوفر هریسون و سوزان ایباخ (برنامه‌نویسان ارشد مایکروسافت) آموزش داده می‌شود. این منبع آموزش برای کاربران خیلی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

کانال یوتیوب مایکروسافت با هدف آموزش رایگان زبان برنامه‌نویسی پایتون ویدیو‌های آموزشی ۴۴ قسمتی را عرضه کرده که توسط کریستوفر هریسون و سوزان ایباخ (برنامه‌نویسان ارشد مایکروسافت) آموزش داده می‌شود.

این منبع آموزش برای کاربران خیلی آماتور در نظر گرفته نشده و فرض بر این گذاشته شده که بینندگان کانال اندکی دانش برنامه‌نویسی به زبان جاوا اسکریپت و زبان اسکرچ را دارند. اما مایکروسافت امیدوار است که این برنامه آموزشی باعث شود تا افراد آماتور بیشتری انگیزه کافی برای توسعه برنامه‌های یادگیری ماشین، برنامه‌های تحت وب و فرایند‌های اتوماتیک محیط دسکتاپ پیدا کنند.

همچنین مایکروسافت منابع دیگری در صفحه خود در گیت‌هاب منتشر کرده است که شامل تمرین‌های اضافی و کد‌های آماده برای دانشجویان می‌شود. در این برنامه، آموزش‌های ساده و کوتاهی برای یادگیری نحوه تشخیص صورت‌ انسان به کمک هوش مصنوعی قرار داده شده است. این برنامه از API آژور فیس (Azure Face API) و زبان برنامه‌نویسی پایتون بهره می‌برد یا در ویدیو دیگری نحوه استفاده از API دید کامپیوتر رست (Computer Vision REST API) آموزش داده می‌شود.

پایتون

دلایلی زیادی برای مایکروسافت وجود دارد که زبان برنامه‌نویسی پایتون را فراگیر کند. این زبان بسیار ساده بوده و کتابخانه‌های بی‌شماری نیز برای آن وجود دارد که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد با یادگیری ماشین و ابزار‌های آن بیشتر آشنا شوند.

مایکروسافت همچنین در محیط برنامه‌نویسی ویژوال استودیو نیز به خوبی از پایتون پشتیبانی می‌کند که به کمک آن، توسعه‌دهندگان می‌توانند از کد ویژوال استودیو خود برای ویرایش کد‌های ذخیره شده در سرور‌ها و همچنین زیر سیستم ویندوز برای لینوکس بهره ببرند.

افزونه پایتون برای ویژوال استودیو یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های این محیط برنامه‌نویسی به حساب می‌آید و خود کد آن نیز در بین توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی توزیع آناکوندا پایتون از محبوبیت بالایی برخوردار است.

با این حال مهمترین تمرکز مایکروسافت، افزایش محبوبیت پایتون برای ترغیب توسعه‌دهندگان به تولید برنامه‌ بر پایه هوش مصنوعی آژور خواهد بود و با انتشار این ویدیو‌های آموزشی، گام بلندی در این رابطه برخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ehsan Tabatabaei
    Ehsan Tabatabaei | ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

    یه چیزی تو ترجمه احتمالا اشتباه شده که خیلی زشته."فزونه پایتون برای ویژوال استودیو یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های این محیط برنامه‌نویسی به حساب می‌آید و خود کد آن نیز در بین توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی توزیع آناکوندا پایتون از محبوبیت بالایی برخوردار است." visual studio code اسم یه ادیتور پایتونه که با آناکوندا میاد!

مطالب پیشنهادی