ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بوت لودر قابل آنلاک
تکنولوژی

هواوی آنلاک بوت لودر را برای میت 30 و میت 30 پرو تأیید کرد

سری هواوی میت 30 چند روز بیشتر نیست که معرفی شده و باید آن‌ها را  اولین دستگاه‌های هواوی بدانیم که از اپ‌های گوگل استفاده نمی‌کنند. حالا اما تأیید شده که میت 30 و میت 30 ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

سری هواوی میت 30 چند روز بیشتر نیست که معرفی شده و باید آن‌ها را  اولین دستگاه‌های هواوی بدانیم که از اپ‌های گوگل استفاده نمی‌کنند. حالا اما تأیید شده که میت 30 و میت 30 پرو به بوت لودر قابل آنلاک مجهز خواهند بود.

هواوی در مصاحبه‌های جدیدی که با وبسایت‌های AnandTech و Android Authority داشت اعلام کرده که آنلاک کردن بوت لودر در سری میت 30 ممکن خواهد بود. هواوی پیشتر این قابلیت را روی تمام گوشی‌هایش قرار داد اما اخیرا آن را به خاطر مسائل امنیتی حذف کرد.

در صورت حضور بوت لودر با قابلیت آنلاک، نصب برنامه‌های گوگل پلی و درنتیجه نصب اپ‌های گوگل هم بسیار آسان‌تر شده و گویا برای هواوی اولویت بیشتری نسبت به نگرانی‌های امنیتی‌اش دارد. در بیانیه‌ای «ریچارد یو» گفته که بوت لودر قابل آنلاک برای داشتن آزادی عمل بیشتر در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد.

ما این قابلیت را در ابتدا به خاطر اطمینان از امنیت کاربران غیر فعال کردیم. اما این بار آزادی عمل بیشتری در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد تا شخصی‌سازی‌های مد نظرشان را انجام دهند.

بوت لودر قابل آنلاک

ظاهرا هواوی علی رغم در اختیار نداشتن اپ‌های گوگل اهداف بلند پروازانه‌ای برای میت 30 در سر می‌پروراند. آن‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که بیش از 20 میلیون دستگاه از این سری به فروش برسانند که بیشترین سهم فروش شامل چین می‌شود. بر اساس اعلام این شرکت، گوشی‌های سری P30 تا به حال 16 میلیون دستگاه فروخته‌اند و شاید هواوی هدفگذاری فروش میت 30 را بر همین اساس انجام داده باشد.

با این حال حتی با وجود بوت لودر قابل آنلاک شدن، رسیدن به این رقم بدون وجود کمک فروش در کشورهای غربی کار سختی برای هواوی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Py LordVaderX
    Py LordVaderX | ۱ مهر ۱۳۹۸

    فوق العاده است یعنی به راحتی روت می شود و شما می توانید سیستم عامل های دیگر را روی موبایل بزنید
    نکسوس 5 ال جی هم این قابلیت را داشت و من روی اون اوبونتو فون و نت هانتر و ... می زدم خیلی کاربرد داشت

مطالب پیشنهادی