ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

فیزیکدان آمریکایی: اگر فضایی‌ها شما را ربودند از آنها دزدی کنید

یکی از فیزیکدانان آمریکایی که به طرح نظریه های جالب در مورد موجودات فرازمینی مشهور است، به مردم توصیه کرده که اگر توسط این موجودات ربوده شدند سعی کنند به جای ترسیدن چیزی از بشقاب ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۵

یکی از فیزیکدانان آمریکایی که به طرح نظریه های جالب در مورد موجودات فرازمینی مشهور است، به مردم توصیه کرده که اگر توسط این موجودات ربوده شدند سعی کنند به جای ترسیدن چیزی از بشقاب پرنده آنها سرقت کرده و به عنوان مدرک با خود به زمین بیاورند.

«میچیو کاکو» (Michio Kaku)، در یکی از مصاحبه های خود با سایت Curiosity با اطمینان از ملاقات انسانها با تمدن فرازمینی در این سده سخن گفته و به افرادی که ممکن است توسط موجودات فرازمینی ربوده شوند پیشنهاد جالبی داده است:

«پیشنهاد من به شما این است: اگر توسط موجودات فرازمینی ربوده شدید سعی کنید چیزی از آنها بدزدید. فرقی نمی کند چه می دزدید؛ حتی شده یک گیره کاغذ. فقط این کار را بکنید. چون بعد از اینکه به زمین برگشتید باید مدرک ارائه کنید در غیر اینصورت کسی حرف شما را باور نخواهد کرد.»

«کاکو» معتقد است انسانها بالاخره موجودات فرازمینی را ملاقات خواهند کرد اما ممکن است این برخورد فیزیکی نباشد. او می گوید موجودات بیگانه به دلیل پیشرفت بی حد و حصر ممکن است به شکل فیزیکی به زمین سفر نکرده و آگاهی خود را از طریق لیزر و با سرعت نور به زمین مخابره کنند:

«فکر می کنم موجودات فضایی آنقدر پیشرفت کرده اند که سفر در فضا با سفینه برای آنها بی معنا باشد. آنها هوشیاری خود را از طریق اشعه لیزر و با سرعت نور در فضای بیکران مخابره می کنند. ممکن است همین حالا یک جریان بسیار عظیم از میلیاردها آگاهی دیجیتالی در کنار زمین وجود داشته باشد که ما از آن بی خبریم.»

Alien

اما اگر موجودات فضایی به شکل فیزیکی به زمین سفر کردند چه؟ «کاکو» معتقد است چند شباهت کلیدی بین موجودات فرازمینی با انسانها منجر به برقراری ارتباط با آنها خواهد شد:

«سه خصوصیت باعث شده اند تا ما هوشمند شویم: برخورداری از دید سه بعدی همانند شکارچیان، داشتن انگشت برای نگه داشتن اشیاء و تولید ابزارآلات و زبان برای برقراری ارتباط و انتقال دانش به نسل های بعد.»

او می گوید موجودات فرازمینی ممکن است به جای انگشت بازوهایی عجیب و غریب داشته باشند ولی تا زمانی که از هماهنگی بین دستان و چشم ها برخوردار بوده و با نوعی زبان با یکدیگر صحبت کنند می توان با آنها ارتباط برقرار کرد.

پس یادتان باشد اگر توسط موجودات فرازمینی پیشرفته ربوده شدید سعی کنید یک گیره کاغذ، خوردنی یا حتی شده یک لنگه کفش با خودتان به زمین بیاورید تا دیگران حرفتان را باور کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mohamadamak
    mohamadamak | ۲ مهر ۱۳۹۸

    کاندوم میاریم

  • p.e.n.d.a.r
    p.e.n.d.a.r | ۱ مهر ۱۳۹۸

    ????

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱ مهر ۱۳۹۸

    خب اگه در اون حد که ایشون میگن پیشرفته باشن، تمام حرکات کسی که ربوده شده با دقیق ترین جزئیات تحت نظر دارن چطور میشه چیزی ازشون دزدید؟ ایشون فیلم پلیسی زیاد دیده، که طرف یه حرکت میزنه و سنجاق کش میره واسه باز کردن دستبندش?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی